رئیس قوه قضائیه:

گروهک‌های تروریستی یک به یک پای میز محاکمه می‌آیند

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه پرونده‌های گروهک‌های تروریستی باید به سرانجام برسد، گفت: رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستورکارهای این دوره قوه قضائیه است و گروهک‌های تروریستی یک به یک پای میز محاکمه می‌آیند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای روز گذشته در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه اظهارکرد: گروه و ستادی را مأمور و موظف کرده‌ایم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده به‌خصوص پرونده‌های این گروهک‌ها را به سرانجام برسانند.
به این گروه و ستاد تکلیف کرده‌ایم که در رسیدگی‌های خود ضمن رعایت قانون و اتخاذ تدبیر، درک درستی از جنایات این گروهک‌ها در مقطع زمانی اوایل انقلاب داشته باشند؛ این قبیل موضوعات را لحاظ کنند که این گروهک‌ها چه جنایاتی علیه کودکان و زنان روا می‌داشتند و مردم عادی را هدف قرار می‌دادند و با دشمن متجاوز و متخاصم همراهی و هماهنگی داشتند.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: امروز یکی از اولویت‌های اصلی که همه قوا و دستگاه‌ها باید روی آن متمرکز باشند، مقوله تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید است؛ نباید از شعار سال غافل شویم؛ دشمن درصدد است تا مشکلات مردم و کشور ما حل نشود؛ بنابراین ما باید با تلاش مضاعف در تحقق شعار سال، توطئه دشمن را خنثی کنیم.
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در این جلسه بار دیگر اهانت به مقدسات و قرآن کریم را محکوم کرد و این قبیل اهانت‌ها را توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده از ناحیه شیطان‌صفتان و صهیونیست‌ها دانست.
جستجو
آرشیو تاریخی