مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

قصدی برای جذب مهاجم خارجی نداریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای گفت: در حال حاضر تیم ما تکمیل بوده و جذب بازیکن و مهاجم جدید مستلزم کنارگذاشتن یک بازیکن است. قصد چنین کاری را نداریم، ابتدا باید فضای جذب مهاجم را ایجاد کنیم.
به گزارش ایرنا، رضا درویش درباره جذب دروازه‌بان خارجی زیر ۲۳ سال گفت: اگر یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال پیدا کنیم، او را جذب خواهیم کرد.
وی همچنین درباره وضعیت پرداخت مطالبات پریرا و دیاباته، ۲ مهاجم خارجی فصل گذشته پرسپولیس اعلام کرد که هنوز موعدش فرا نرسیده است، هر زمان برسد، پرداخت می‌کنیم.
درویش از دریافت مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: توانستیم با همکاری فدراسیون فوتبال مشکل خصوص‌سازی را برطرف کنیم و امیدوارم بتوانیم در آسیا حضور مقتدرانه‌ای داشته باشیم و باعث شادی و نشاط هوارداران‌مان شویم. وی درباره سنگ‌اندازی‌هایی که در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای شده بود اظهار داشت: متأسفانه برخی اخبار کذب برای AFC ارسال می‌کردند. متأسفانه ما یادمان می‌رود با اینکه ممکن است با هم مشکل داشته باشیم، اما در نهایت همه ایرانی هستیم و نباید مشکلات شخصی و جناحی را بزرگ کنیم.
جستجو
آرشیو تاریخی