جنگ برای امباپه ادامه دارد

فائزه زمانی/ داستان پاریسن ژرمن و کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد؛ هرچند به نظر می‌رسد این قصه کم کم به پایان خودش نزدیک می‌شود. درحالی که صحبت از
قرار داد نجومی سعودی‌ها با این ستاره یاغی درمیان بود، امباپه با پاسخ منفی آب پاکی را روی دست عربستانی‌ها ریخت تا ریاض رنگ این ستاره را به خود نبیند.
حالا مدیران پاریس مبلغ فروش پسرناخلف خود را 250 میلیون یورو اعلام کرده‌اند، همین موضوع هم با واکنش مادر امباپه مواجه شده است تاجایی که او به سران رئال اعلام کرده است که مدیران پی اس جی فقط با این رقم حاضر به فروش پسرش هستند، مبلغی که به نظر می‌رسد رئالی‌ها قصد کاهشش را دارند تا این خرید برایشان ارزان‌تر آب بخورد.
مشکل البته یکی دوتا نیست، ستاره یاغی پایش را در یک کفش کرده است که تا پایان قراردادش در پاریس بماند تا به صورت بازیکن آزاد و بدون رفتن یک دلار در جیب مدیران پی اس جی راهی رئال شود، اما پاریسی‌ها از فروش دلاری او به این راحتی‌ها نمی‌گذرند.
حالا فقط دو راه وجود دارد، ماندن در پاریس به شرط تمدید قرارداد با پی اس جی یا رفتن از پارک دو پرنس که مانع بزرگ آن رضایتنامه 250 میلیون یورویی مدیران باشگاه است. درصورتی که پاریسن ژرمن موفق به فروش امباپه با این مبلغ نجومی شود، رکورددار بزرگ‌ترین فروش تاریخ فوتبال خواهد شد، رکوردی که در حال حاضر باشگاه بارسلونا با فروش 222 میلیونی نیمار برزیلی در سال 2017 در اختیار دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی