افتتاح هشت مرکز سیار معاینه فنی در تهران

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: امروز همزمان با شصت و پنجمین شنبه امید و افتخار هشت مرکز سیار معاینه فنی در تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، شادی مالکی از فعالیت هفت مرکز سیار معاینه فنی در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این هشت مرکز جدید، نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو به ظرفیت مراکز سیار افزوده می‌شود.
وی با اعلام اینکه از سال ۹۷ مرکز سیار جدیدی ایجاد نشده بود، خاطرنشان کرد: در این چند سال توسعه زیرساخت را در معاینه فنی شاهد نبودیم و تنها هفت خط سیار در تهران داشتیم اما امروزبا راه‌اندازی هشت خط، توسعه زیرساخت‌ها عملیاتی خواهد شد. مالکی هدف از راه‌اندازی این مراکز را دسترسی بهتر شهروندان در سطح محلات و کاهش تردد درون شهری عنوان کرد و افزود: تا امروز ظرفیت مراکز سیار پایتخت دو میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه بود که با افزوده شدن نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو، ظرفیت مراکز سیار به بیش از سه میلیون دستگاه خواهد رسید. مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از راه‌اندازی خطوط جدید در مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۱ خبر داد و افزود: برای ساخت و تأمین تجهیزات این مراکز ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی