چهره‌خبر

ایسنا/  ساخت تراموا در تهران منوط به مصوبه شورا و اخذ مجوز است.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساخت تراموا در تهران پس از انجام مطالعات، تأیید و مصوبه شورای شهر و شورای عالی ترافیک و پس از اخذ مجوزها امکان‌پذیر است و تا پیش از اخذ مجوزها به هیچ عنوان نباید فرایند اجرایی تراموا در تهران آغاز شود.


ایرنا/ ناوگان اتوبوسرانی به عزاداران حسینی در زنجان خدمات رایگان ارائه می کند.
داوود نوری، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با روز یوم‌العباس (هشتم محرم) و یوم‌الزینب (یازدهم محرم) استفاده از اتوبوس‌های ملکی شهرداری زنجان رایگان خواهد بود.
 

ایرنا/ پرونده‌های قضایی مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران از پیگیری مستمر برنامه‌های دادگستری در حوزه «حمایت از تولید» و «تأمین امنیت سرمایه‌گذاران» خبر داد و گفت: ۳۷۸ پرونده مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
 

تسنیم/ ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کردستان از ابتدای سال تحصیلی جدید، رایگان شد.
طالب محمدی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با تأکید بر ضرورت تمهید شرایط ایاب و ذهاب ایمن، در دسترس و مناسب‌سازی شده برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اظهارداشت: تأمین منابع لازم از طریق صدور اوراق مالی اسلامی به‌منظور برقرای تأمین سرویس ایاب و ذهاب رایگان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به شهرداری‌ها واگذار شده است.
 

فارس/ پیاده‌راه استاد شهریار به جولانگاه خودروها تبدیل
شده است.
سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره تردد خودروهای شخصی در پیاده‌راه استاد شهریار گفت: این پیاده‌راه جدیدالاحداث که در پهنه رودکی و در کنار تالار وحدت قرار دارد، یک مسیر فرهنگی برای شهر تهران در سال ۹۹ به محلی برای اجتماع هنرمندان و شهروندان تبدیل شد اما متأسفانه در ماه‌های اخیر به جولانگاه خودروهای شخصی مبدل شده است.


ایرنا/ آزمون استخدامی بهزیستی تا پایان سال برگزار می‌شود.
علی‌محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهارداشت: این آزمون فقط برای معلولان تحت پوشش بهزیستی برگزار خواهد شد و 3هزارو ۸۰۰ سهمیه هم بدین منظور اختصاص یافته است.

جستجو
آرشیو تاریخی