راه برای تولید سریال «پایتخت7» هموار است

رئیس مرکز سیمافیلم سریال «پایتخت» را به خاطر اینکه خارج از تهران ساخته شده الگوی سریال‌سازی تلویزیون دانست و گفت: پرونده سریال «پایتخت» برای ساخت فصل‌های بعدی بسته نشده ‌است.
مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم در گفت‌وگو با ایرنا درباره ساخت ادامه سریال پایتخت عنوان کرد: با سیروس مقدم برای این پروژه و پروژه‌های دیگر صحبت و مذاکره کرده‌ایم.
 ما ساخت سریال‌های مربوط به اقوام مختلف را داریم سفارش می‌دهیم. چرا پایتخت را ادامه ندهیم.
وی افزود: ما هیچ شرطی برای گروه سازنده پایتخت نگذاشته‌ایم. پرونده این سریال از نظر ما بسته نشده است. سریال‌هایی مثل «پایتخت» و «نون خ» را که خارج از تهران ساخته می شود به عنوان الگوی سریال سازی مدنظر قرار می دهیم و در همه جوانب آن را به سازنده ها توصیه می‌کنیم، چراکه این موضوع جزو سیاست‌های ماست.
نقویان درباره افزایش تولید سریال‌های طنز در تلویزیون گفت: با اینکه در حال حاضر پنج سریال طنز در حال تولید است اما باید تولید سریال‌های طنز ما بیشتر شود. در حال حاضر با تهیه کننده‌ها و نویسنده‌های مختلف تماس می گیریم که اگر کاری آماده دارند ارجاع بدهند تا خارج از روال طبیعی تلویزیون و با سرعت بیشتری در خدمت‌شان باشیم. البته به دنبال هر کار طنزی نیستیم و کیفیت برای‌مان اهمیت زیادی دارد. کل ظرفیت ایران چهار- پنج گروه طنز است. در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی هم برندترین آدم کاری ساخت که بعد از چند قسمت جمعش کردند. کار طنز گاهی می گیرد و گاهی نمی گیرد.
رئیس مرکز سیمافیلم درباره این موضوع که چرا با هنرمندانی که پیش‌تر امتحانشان را پس داده‌اند همکاری نمی کنید، عنوان کرد: هیچ دری بسته نیست. این شعار نیست. همکاری یک محدودیت‌هایی دارد. هرکدام از این آدم‌ها یک مسأاله‌ای دارند.
این طوری نیست که تلویزیون با آنها کار نکند. آنها نمی‌خواهند کار کنند. طرف می‌گوید من سه سال با فلان جا قرارداد دارم. وقتی سه سال تحت سیطره یک کمپانی است چطور باید با او کار کنیم؟ یک نفر از ایران رفته و اصلا نیست. می گویند چرا با او کار نمی کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی