چهره‌خبر

ایرنا/ احکام بازنشستگان فرهنگـــــــی ۱۴۰۱ صـــــادر می‌شود.
رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۱ با اعمال پاداش و رتبه‌بندی تا چند هفته آینده خبر داد و گفت: این کار به حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که تأمین شد.
 

ایسنا/ امتحانات نهایـــــــی امســــــال در حـــــــد کنکـــــــور
برگزار شد.
قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال ۲ نمره معدل دانش‌آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به‌صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تأثیر نمره این امتحانات در کنکور ۴۰ درصد و به‌صورت قطعی باشد.


ایسنا/مردم، آمـــــــوزش مواجهه با زلزله را جدی بگیرند.
علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه گسل‌های شمال و جنوب تهران توان لرزه‌خیزی بالایی دارد، گفت: از همین رو باید همیشه نگران زلزله در تهران باشیم و آمادگی خود را بیشتر کنیم.
 

فارس/ آمــار غرق شدگی در تیرماه 48 درصد رشد داشـــــته است.
جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به گرم شدن هوا و حضور بیشتر افراد در رودخانه‌ها و دریاها برای شنا اعلام کرد: از شروع تیرماه جاری تاکنون ۱۹۱ نفر در روخانه‌ها و دریا غرق و ۸۰ نفر هم مصدوم شدند. آمار فوتی‌ها در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۹ نفر بوده که نشان‌دهنده رشد ۴۸ درصدی غرق‌شدگی است.
 

فارس/ جزئیـــــات جدید از ساخت مسکن معلولان در دولت سیزدهم اعلام شد.
علی‌محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه از برنامه‌های سازمان بهزیستی ساخت و ایجاد 160 هزار واحد مسکونی برای معلولان است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم 32 هزار واحد مسکونی به معلولان تحویل داده شده است.
 

ایسنا/ قرارداد خرید ۴۰ ون ویژه معلـــــولان در تهران منعقد شد.
مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: امضای قرارداد خرید ۴۰ دستگاه ون ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولین قولی بود که به این عزیزان داده بودیم و با مساعدت ویژه شهردار تهران عملی شد.
 

فارس/ پروژه انتقال پساب تصفـــیه‌خانه شـــهرک غرب افتتاح شد.
علی‌محمد مختاری، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح پروژه انتقال پساب تصفیه‌خانه شهرک غرب، اظهار داشت: یکی از مشکلات در کلانشهرها بحران آب است که در تهران هم با این مشکل روبه‌رو هستیم. با افتتاح این پروژه مشکلات آبیاری فضای سبز منطقه رفع می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی