بیش از 3 میلیون نفر در جشن غدیر شرکت کردند

رئیس شورای شهر تهران گفت: بیش از 3 میلیون نفر در میهمانی 10 کیلومتری عید غدیر از میدان امام حسین تا آزادی شرکت کردند.
به گزارش فارس، مهدی چمران با اشاره به استقبال مناسب شهروندان تهرانی از جشن عید غدیر، گفت: برخی مشکلات ترافیکی وجود داشت که با این حجم از جمعیت، طبیعی است در برخی از نقاط گره‌های ترافیکی ایجاد ‌شود. البته از قبل اعلام شده بود که کدام مسیرها مسدود می‌شود و شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
نیکوکاران تهرانی در جشن غدیر حامی 2هزار یتیم شدند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران دراین باره گفت: 1051 حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از 1841 یتیم و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق علی در میهمانی 10 کیلومتری غدیر ثبت نام کردند.
محمد دهرویه افزود: با این تعداد حامی جدید،هم اکنون ۹۸ هزار و ۱۳۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

جابه‌جایی بیش از
یک میلیون مسافر با مترو
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه هم گفت: در جشن بزرگ ۱۰ کیلومتری عید غدیر، یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند. وی افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با ۸۰۵ هزار و۳۷۵ نفر و کمترین آمار در خط پنج با ۳۶هزار و ۱۷۲ نفر بود.

حضور ۵۰ تیم عملیاتی
در جشن غدیر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
به گزارش  مهر، شاهین فتحی گفت: با توجه به وسعت مراسم، در روزهای قبل و در روز مراسم، ۴۴ پایگاه امدادی، ۲۹۵ تیم عملیاتی و ۵۰ دستگاه خودرو برای ارائه خدمات بهتر، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند. در روز مراسم هم۵۰ تیم عملیاتی، شامل ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات به هموطنان شرکت کردند.
وی افزود: علاوه بر به کارگیری یک فروند بالگرد در این مراسم، ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، ۴ دستگاه خودروی نجات، ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۳ دستگاه موتورآمبولانس هم در این مراسم شرکت کردند.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران عنوان کرد: در این مراسم تا ساعت ۱۲ نیمه شب، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، به ۴۴۱ نفر امدادرسانی کردند و ۴۱۲ نفر را به صورت سرپایی مداوا و ۲۹ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی