چهره‌خبر

ایرنــــــــــا/ خدمـــــــــات سلامت در بیمارستان غدیر با بالاتریـــــــــن سطح استانداردهای جهــــــــــــــــــــانی ارائــــــــــه می‌شود.
علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی گفت: دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» فردا جمعه توسط رئیس‌جمهور در مجتمع بیمارستانی شهدای‌تجریش افتتاح می‌شود. با طرح توسعه‌ای محقق شده تحت‌عنوان کلان بیمارستان غدیر، می‌توانیم بیش از گذشته و به‌صورت فعالانه در مدار ارائه خدمات بهینه و با کیفیت مطلوب با بالاترین سطح استانداردهای جهانی در حوزه سلامت به‌خصوص در حوزه بیماران ارجاعی، انجام وظیفه کنیم.
 

ایسنا/ جشــــــــــــــنواره تابســــــتانی کیـــــــــــش
تا ۲۶ تیر ادامه دارد.
محمـــــــــــــــــد فــــــــــــرزاد میرزایی‌قلعه، مدیرکل گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه کیش تنها الگوی گردشگری کشور است که بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی آن، خدمات کلاس A جهانی را برای میهمانان خود تدارک می‌بینند، گفت:‌ جشنواره تابستانه کیش که از اول تیرماه آغاز شده تا ۲۶ تیرماه باهدف ایجاد تجربه و خاطره‌ای ماندگار برای گردشگران در جزیره کیش ادامه دارد.
 

ایرنا/ طرح دارویار، فســــــاد و رانـــــــــــت را
از بین برد.
سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه با اجرای طرح دارویار امروز در حوزه دارو چیزی به اسم ارز ترجیحی یا رانت و فساد وجود ندارد، اظهار داشت: باید در حوزه وظایف خود به سمتی پیش برویم که تمام فرایندها به صورت فناورمحور انجام شود.
 

ایسنا/ زمان انتشار دفترچه‌های سؤالات آزمون سراســــــــــــــری
اعلام شد.
علـــــــــــــی صـــــــــــــــــدر، سرپرســــــت معاونت امـــــــــــــــــــــــور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه‌های سؤالات آزمون سراسری پس از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها خبر داد و تأکید کرد: به‌منظور آرامش خاطر خانواده داوطلبان و جلوگیری از سوءاستفاده برخی از شبکه‌های کلاهبرداری، دفترچه سؤالات هر آزمون پس از اطمینان از جمع‌آوری پاسخنامه‌ها در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
 

تسنیم/ ســــــــــــــومین مشـــــــــــــــــاهده گونه ارزشــــمند و نادر
پلنــــــــــــــــگ ایرانــــــــــــی در لــــــــــرســـــــــــــــــــــــــتان
ثبت شد.
علـــــی ســـــــــــــــالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با تأیید مشاهده یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد توسط کارشناسان اداره‌کل محیط زیست لرستان در مجموع تعداد مشاهده این گونه در سال‌جاری در استان سه قلاده اعلام شد.

جستجو
آرشیو تاریخی