وضعیت بیرانوند تا عصر دیروز نیز در هاله‌ای از ابهام بود

یک گلر و هزار خبر!

گروه ورزشی/ مرد شماره یک دروازه تیم ملی فوتبال ایران این روزها به سوژه اصلی ورزش کشورمان نیز تبدیل شده است. بیرانوند که درباره اتفاق‌های پیرامونش مصاحبه انجام نداده بود، پیامی خطاب به هواداران پرسپولیس منتشر کرد که در آن آمده: «امروز که پرده‌ها کنار رفته و رقم بسیاری از قراردادها منتشر شده، همه می‌توانند ببینند و قضاوت کنند که من علیرضا بیرانوند، در انتخاب‌هایم به مسائل مالی اهمیت داده‌ام یا نه. حالا با وجدانی آسوده، رو به هواداران پرسپولیس می‌گویم: من با قلبم ماندم و در کنار هم‌تیمی‌هایم برای سربلندی تیم جنگیدم. امروز اما دلخورم چون بی‌مهری دیدم. خواسته یا ناخواسته در آستانه تصمیمی دشوار قرارم داده‌اند. می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم، فراموش نخواهم کرد، حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند. امیدوارم درکم کنید.» به نظر می‌رسد این متن احتیاج به باز کردن کدهایش دارد که احتمالاً، موضوع نارضایتی مالی بیرانوند از پرسپولیس و لزوم تجدید نظر در قراردادش برای ادامه همکاری جانمایه آن است.

 ضرب‌الاجل استقلال
وضعیت بیرانوند در حالی تا ظهر دیروز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که علی امیری قائم مقام استقلال، دیروز گفت: «از نظر ما تفاهمات شده ولی هنوز امضا نشده است. چون از جاهای مختلف فشار روی او گذاشته‌اند. توافق با ما انجام شده و اگر بتواند زیر فشار دوام بیاورد، به استقلال می‌آید. به بیرانوند گفتیم فقط تا امشب (دیشب) صبر خواهیم کرد.» عبدالرضا موسوی مالک شرکت هواپیمایی زاگرس که شایع شده بود او پول قرارداد بیرانوند را خواهد داد، به ایسنا گفت: «چه منافعی برای خودم یا شرکت هواپیمایی زاگرس وجود دارد که دوست عزیزم آقای بیرانوند در استقلال بازی کند یا در پرسپولیس ادامه دهد و ما حاضر شویم چنین پولی را بدهیم که فکر می‌کنم نزدیک به ۲ میلیون دلار می‌شود؟ چنین موضوعاتی از جانب ما صحت ندارد و تکذیب می‌شود.»
 در ادامه اخبار مربوط به وضعیت بیرانوند، خبر رسید که در باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ نرمشی در قبال آنچه که بیرانوند انتظار دارد، اتفاق نیفتاده و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه هم که گفته بود رفتار بیرانوند را فراموش نمی‌کنیم، ذره‌ای بابت پرداخت پول اضافه به این گلر کوتاه نیامده و جالب اینکه فضای عمومی و هواداری باشگاه پرسپولیس هم بیشتر به نفع مدیرعامل پرسپولیس بود و شرایط طوری پیش رفته که انگار بیشتر فعالان فضای مجازی، بیرانوند را سرزنش می‌کنند.

بیرانوند ساعت 18
اما این پایان کار نبود. چرا که ایرنا اعلام کرد در صورتی که باشگاه پرسپولیس به درخواست علیرضا بیرانوند پاسخ مثبت ندهد، این بازیکن به احتمال فراوان با استقلال به توافق نهایی خواهد رسید. بر اساس این خبر، بیرانوند تا ساعت ۱۸ (دیروز) به مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان داده و قرار است رأس این ساعت برای عقد قرارداد با استقلال در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه حضور یابد. گفته شده بود بیرانوند از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته با او قرارداد ۶۰ میلیاردی به امضا برسانند که درویش مدیرعامل باشگاه با این درخواست او مخالفت کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی