خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس به شرکت‌کنندگان جشن عید غدیر

خدمات رسانی به شرکت کنندگان در جشن عید غدیر در خطوط مترو و اتوبوسرانی رایگان شد.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به برگزاری جشن عید با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در روز جمعه ۱۶ تیرماه گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم را به‌ منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم در نظر گرفته است. مسعود درستی افزود: فعالیت خطوط درون شهری مترو تا ساعت یک بامداد افزایش می‌یابد و آخرین اعزام در خط پنج به سمت گلشهر ساعت ۲۳ خواهد بود. با توجه به افزایش تقاضای سفر، برنامه‌ریزی کردیم سرفاصله حرکت قطارها در خط سه  از ۱۰ به  ۷ دقیقه و در خط هفت از ۱۴ به ۱۲ دقیقه کاهش یابد. همچنین سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک و چهار به ۵ دقیقه و در خط ۲ به ۶ دقیقه کاهش خواهد یافت.درستی خاطرنشان کرد: در مسیرهای حومه‌ای شامل خط پنج، هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) برنامه حرکت‌ها تغییری نداشته و طبق روال سابق اجرا می‌شود.
جزییات خدمات رایگان اتوبوسرانی تهران برای مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر
سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تمهیدات این شرکت برای خدمات رسانی رایگان به شرکت کنندگان در میهمانی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خبر داد.
احسان تقدسی گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران جمعه ۱۶ تیرماه ضمن تقویت خطوط منتهی به خیابان های آزادی، انقلاب اسلامی و دماوند برای  ارائه خدمات حمل و نقلی  از ۱۴ مبدأ که جشن در آن برگزار می‌شود خدامات رایگان به شرکت کنندگان ارائه می‌دهد.سخنگوی شرکت واحد همچنین از خدمات رسانی به مردم تا ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه در مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی خبر داد. به گفته تقدسی، در روز عیدغدیر مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی با همه ظرفیت در خدمات رسانی به مردم و رساندن مردم به نزدیکی محل جشن اقدام خواهند کرد.سخنگوی شرکت واحد همچنین گفت: خدمات رسانی در ۱۴ خط گردشی مخصوص مراسم و خطوط ۷، ۲، ۴ و ۱۰ بی آرتی از ساعت ۱۷ عصر جمعه تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.
جستجو
آرشیو تاریخی