چهره‌خبر

ایرنا/ نخستین پرواز از محل هلی‌پورت بیمارستان غدیر پس از افتتاح انجام می‌شود.
جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افتتاح دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» توسط رئیس جمهور در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش اظهارداشت: این بیمارستان مجهز به پیشرفته‌ترین هلی‌پورت اورژانس خواهد بود که همه مجوزهای لازم آن از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ شده است.


ایرنا/ داروی تک نسخه‌ای را بدون مراجعه حضوری تهیه کنید.
سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: بیماران می‌توانند برای تهیه داروهای تک نسخه‌ای، بدون نیاز به مراجعه حضوری براحتی در سامانه میز خدمت ثبت‌نام و با بارگذاری مدارک و تأیید آن توسط کارشناسان، داروی خود را از داروخانه معرفی شده تهیه کنند.
 

ایرنا/ 305 میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان واریز شد.
حمیدرضا نجف‌پورکردی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۳۰۵ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۲ بازنشسته شدند، خبر داد و افزود: این مبلغ شامل سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده و سود سال مالی ۱۴۰۲ طبق روال به حساب آنها واریز خواهد شد.
 

فارس/ اطلس ملی جامع پویای جمعیت تهیه می‌شود.
حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطلس ملی جامع پویای جمعیت برای راهبری بهنگام و مؤثر طرح‌های کلان جمعیتی کشور تهیه می‌شود.
 

مهر/برای حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین برنامه‌ریزی شد.
بابـــــــــک محمــــــــــــودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی جمعیت هلال‌احمر برای حضور در مراسم اربعین، گفت: جمعیت هلال‌احمر کشور مانند سال‌های گذشته برای ارائه خدمات در مراسم اربعین در مرزهای داخلی و خارجی کشور، به زائرین امام حسین(ع) در اجتماع بزرگ شیعیان جهان خدمات‌رسانی می‌کند به طوری که تاکنون برنامه‌ریزی برای به کارگیری نیروهای عملیاتی و خودروهای لجستیک در داخل مرزهای کشور و خارج از مرزها انجام گرفته است.

 
مهر/ ششمین مجوز کسب و کار مجازی گردشگری در گیلان صادر شد.
ولی جهانی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان با بیان اینکه  قابلیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری در گیلان منحصر به فرد است و اقتصادی سازی این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در اولویت قرار دارد، گفت: باصدور ۲ مجوز دیگر تعداد مجوزهای صادر شده در حوزه کسب و کار مجازی گردشگری به ۶ واحد رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی