استایل‌های پرطرفدار‌مردانه برای تابستان 1402

راضیه خوئینی اگر زمستان گذشته برای آقایان حس خوب و آرامش‌بخشی داشت، تابستان‌گرم و پر از نوستالژی خواهد بود.مردان در تابستان 1402 چگونه لباس خواهند پوشید؟ در این فصل، بیشتر از هر زمان دیگری، از آقایان دعوت می‌شود که سراغ لباس‌های فوق‌العاده با خلاقیت بیش از حد بروند. از جمله استایل‌های آقایان در این فصل، چیرگی جین بر مدل‌های دیگر، شلوارهای پرجیب، طرح‌های گیاهی با الهام از طبیعت و طرح‌های اسپرت است.

تیپ کاری رسمی
با گرم شدن هوا، اگرچه آقایان کت‌های خود را کنار می‌گذارند؛ اما همچنان شیک خواهند ماند. اگر کارمند یک سازمان یا شرکت برجسته هستید، برای رفتن به محل کار یک پیراهن سفید با یقه مردانه کیپ، دکمه‌‌خور که کاملاً سایز خودتان است، انتخاب کنید. اگر این پیراهن را با یک شلوار راسته خردلی یا قهوه‌ای روشن که زیاد تنگ نباشد و یک جفت کفش چرم کلاسیک قهوه‌ای هماهنگ کنید، شیک‌تر خواهید بود. برای داشتن تیپی مدرن‌تر، یک ساک دستی قهوه‌ای سوخته و براق با بندهای کوتاه، مستطیلی شکل و بزرگ در دست بگیرید. برای تکمیل ظاهر اداری یک ساعت مچی کلاسیک با بند چرمی، ایده‌آل می‌شود.

 

استایل‌های پرطرفدار مردانه برای تابستان 1402
اکثر استایل‌های پرطرفدار در میان آقایان برای تابستان 1402 به طرح‌های کلاسیک و سنتی وفادار می‌مانند. از جمله طرح‌هایی با پس‌زمینه انتزاعی، برندهایی که همیشه دوست داشته‌ایم و قطعات ابدی که قابل استفاده مجدد هستند.

 

ظاهر کاری معمولی
اگر به پیراهن‌هایی نه‌چندان رسمی از جنس کتان و نخ علاقه‌مند هستید، کت روی آن بپوشید. مثلاً پیراهن نخی نارنجی با کت چرمی شتری رنگ و شلوار کتان قهوه‌ای تیره، البته مدل راسته با پاچه‌های کمی تنگ، از مورد علاقه‌های این فصل به شمار می‌آید. کفش‌های کتانی سفید با رگه‌های شکلاتی و ساک دستی بزرگ با بندهای بلند برای انداختن روی شانه در رنگ‌های خنثی مثلاً کرم یا خردلی، هماهنگی جذابی ایجاد می‌کند. تیپی که برای بیرون رفتن و گردش در روزهای جمعه عالی است.

 

اسپرت باکلاس
امسال تی‌شرت‌های راه‌راه رنگی مدل راگبی (با رنگ‌های انفجاری سبز، قرمز، آبی)، بازگشتی قوی به عرصه مد داشته است. یک تی‌شرت با شلوار پیله‌دار کتان به رنگ کرم و کفش‌های موکاسین از جنس چرم قهوه‌ای به ظاهر اسپرت شما تعادل می‌بخشد. ساعت مچی با صفحه بزرگ آبی با بندهای چرمی به رنگ کفش‌هایتان انتخاب کنید. در نهایت یک شال سبک نخی به رنگ نخودی دور گردن بیندازید.

 

تیپ سفری
تی‌شرت راه‌راه نخی، با یک ساک دستی مشکی براق، دارای بندهای بلند، یک جفت کتانی راحتی با رنگ‌های ترکیبی خنثی، شلوار جین سرمه‌ای راسته و در آخر یک عینک دودی، ظاهری به روز برای سفر به شما می‌بخشد! البته اگر این مدل شلوار، خیلی بلند است نیازی به قیچی و کوتاه آن کردن نیست، کافی است که پاچه‌هایش را  یک یا چند تا بزنید.

 

 

ظاهری شیرین
اگر می‌خواهید برای میهمانی‌های صمیمی یا بیرون رفتن با دوستان ظاهری دوست‌داشتنی و شیرین داشته باشید، تی‌شرت سفید یقه‌گرد سه دکمه بپوشید. پیراهنی طرح‌دار در دو رنگ سدری یا سفید برای پوشیدن روی تی‌شرت انتخاب کنید. ساعت بند‌دار با طرح کمی عجیب، شلواری پیله‌دار و کفش‌های راحتی بژ، قطعاً شما را در میان دوستان خوش‌تیپ‌تر نشان خواهد داد. در نهایت یک عینک آفتابی قهوه‌ای با قاب فلزی داخل جیب روی پیراهن خود قرار دهید.

 


ظاهری رمانتیک
برای صرف شام در کنار خانواده در یک رستوران مجلل یا هتل، یک پیراهن سفید ساده، کت چرمی به رنگ آجری، کفش قهوه‌ای چرم مدل کلاسیک بنددار و شلوار جین سنگ‌شور شده ظاهری شاعرانه به ارمغان می‌آورد. اما یک ساعت کلاسیک صفحه آبی با بند فلزی نقره‌ای و البته کمربند چرمی آجری همرنگ کت‌، استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

 

طرح‌های گل و گیاه اما مردانه
این روزها گل‌ها و گیاهان، در تمام اشکال، به عنوان الهام‌بخش اصلی در طراحی لباس‌های مردانه برجسته شده‌اند. برخی طراحان آن را در قالب الگوهایی جذاب ترسیم کرده و برخی دیگر از آن به معنای واقعی کلمه بیشترین بهره را برده‌اند. در کل می‌توان گفت که نقش‌های گیاهی این‌بار در ترکیب با الگوها و طرح‌های هندسی، ظاهری مردانه به خود گرفته‌اند تا روی تی‌شرت و پیراهن‌های آقایان خاص‌تر جلوه کنند.

 

روحیه موتورسواری
از ترندهای 1402 مدل‌هایی با روحیه موتورسواران با لباس‌های مدل مسابقه‌ای، دستکش و شلوار محافظ موتورسواران است. این طرح‌ها دیگر فقط به موتورسیکلت تعلق نداشته و به کمد لباس‌های مردانه راه یافته است. چرم مهم‌ترین جنس برای تولید این قبیل لباس‌هاست. با بازگشت این سبک، می‌توان گفت که طراحان لباس تسلیم شور و هیجانی شده‌اند که حدود 20 سال پیش در عرصه مد وجود داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی