روز گذشته خواهران منصوریان با حضور در دادسرای جنایی از سنگ‌پران‌ها شکایت کردند

رویای برد، جنجال به پا کرد

مرضیه همایونی/ خبر و فیلم‌های سنگ‌پرانی به فدراسیون ووشو و خوابگاه دختران ووشوکار در رسانه‌ها منتشر شد. حادثه‌ای که باعث هراس و نگرانی ووشوکاران شده بود.
 بدنبال این حادثه بود که روز گذشته، شهربانو و سهیلا منصوریان، در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند تا از افرادی شکایت کنند که در حمله به فدراسیون ووشو و سنگ‌پرانی، نه تنها باعث تخریب فدراسیون شده بودند، بلکه، به آنها نیز صدمه بدنی و روحی وارد کرده بودند.
شهربانو منصوریان که از ناحیه سر به خاطر این سنگ‌پرانی مصدوم شده است، به خبرنگار ما گفت: دختران، این آقا که عامل اصلی این سنگ‌پرانی و درگیری بودند، در باشگاه من آموزش می‌دیدند. سال گذشته برای انتخابی مسابقات جهانی جوانان ووشو‌کار، دختر این آقا باخت. با باخت دختر جوان، پدرش که عصبانی شده بود از این باخت، وارد سالن شد و شروع به ضرب و شتم سایر ورزشکاران کرد. حتی فیلم این ضرب و شتم هست و با مشاهده این صحنه، فوراً وارد عمل شدیم و این آقا را از سالن بیرون کردیم. روز بعد بواسطه یکی از قهرمانان که همشهری‌اش بود، از ما عذرخواهی کرد و گفت که طاقت باخت دخترش را نداشته، ما هم عذرخواهی‌اش را پذیرفتیم. بعد هم دخترانش را نزد ما برای آموزش گذاشت و با گل و شیرینی عذرخواهی کرد و این ماجرا تمام شد. تا اینکه رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور جوانان در بخش دختران، روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد و دختر این آقا بازهم باخت و مجدداً این آقا وارد سالن می‌شود و شروع به ضرب و جرح داورها، بازیکنان و افرادی می‌کند که آنجا بودند.
او یک شب در زاهدان بازداشت می‌شود اما نمی‌دانم روز بعد چرا آزادش می‌کنند.
او به محض آزاد شدن از زندان به تهران می‌آید و به همراه دخترانش، همسر و چند نفر از آشنایان و دوستانش به فدراسیون حمله می‌کند.
منصوریان ادامه داد: او وارد فدراسیون شده و اموال فدراسیون را تخریب می‌کند و شیشه‌ها را می‌شکند. او با سرپرست اردوی تیم ملی ووشو مردان نیز درگیر می‌شود و به او صدمه می‌زند. بعد از این درگیری به طبقه اول می‌رود و شروع به سنگ‌پرانی به خوابگاه دختران می‌کند. این سنگ‌پرانی‌ها باعث شد که خواهرم از طبقه دوم تخت به زمین بیفتد. سنگ سر من را زخمی کرد و شیشه‌ها صورتم را زخمی کردند. او رؤیای حضور دخترانش در مسابقات جهانی و بین‌المللی را دارد و زمانی که متوجه باخت آنها می‌شود جنجال به پا می‌کند.
شهربانو منصوریان در حالی که یک سری پیام نشان‌ می‌داد، ادامه داد: این آقا برایمان پیام‌های تهدید‌آمیز ارسال کرده مبنی بر اینکه تقصیر شما بود دختر من برنده نشد، متأسفانه دخترهایشان هر سری می‌بازند.
 مگه ما پول داشتیم که آمدیم بالا؟  دخترهایش از 14 تا 18 سال سن‌شان است.او گفت: ما را تهدید کرده و پیام‌های تهدیدآمیز می‌فرستد که شما را از فرش به عرش می‌آورم و فیلم‌های شخصی که به دستم رسیده است، آنها را منتشر می‌کنم و آبرویتان را می‌برم. با شکایت شهربانو منصوریان و خواهرش، پرونده‌ای در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. بازپرس جنایی دستور تحقیقات صادر کرد.

 روزنامه صحبت‌های طرف دعوی را در صورت درخواست ایشان منتشر خواهد کرد
تلفن روزنامه: 88761720

جستجو
آرشیو تاریخی