رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبرداد

رونمایی از شش پروژه جدید مدیریت بحران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رونمایی از شش پروژه جدید مدیریت بحران خبر داد و گفت: افتتاح سه پایگاه جدید مدیریت بحران، نصب و رونمایی از دستگاه‌های بادسنجی و برف‌سنجی، ورود خودروها و تجهیزات جدید، از جمله این موارد است.
علی نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شنبه هفته آینده از پروژه‌های جدید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مراسمی با حضور شهردار تهران رونمایی خواهد شد. ازجمله این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح سه پایگاه جدید پشتیبانی مدیریت بحران در سطح شهر تهران اشاره کرد. با افتتاح این سه پایگاه مجموع پایگاه‌های مدیریت بحران در پایتخت به ۱۰۷ پایگاه خواهد رسید و به عبارتی می‌توان گفت که بجز چند مورد، هر محله دارای یک پایگاه خواهد شد.
وی یکی دیگر از این پروژه‌ها را افتتاح سامانه تأمین انرژی از پنل خورشیدی در هشت پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران دانست و گفت:‌ با افتتاح این سامانه‌ها بخش قابل توجهی از انرژی پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران در مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۱۸ و ۲۲ با انرژی خورشیدی تأمین خواهد شد. با استفاده از این فناوری حدود ۲۴۰ کیلووات برق خورشیدی با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین خواهد شد.
جستجو
آرشیو تاریخی