ترندهای عینک آفتابی مردانه 1402

هم برای کلاس و هم برای مراقبت از چشمها


راضیه خوئینی‌/ عینک‌های آفتابی طی یک دهه گذشته تغییرات زیادی به خود دیده‌ و به یک اکسسوری ضروری تبدیل شده‌اند. امروزه همه چیز به لطف ترندهای مد، تغییر گرایش‌ها و البته نوآوری تولیدکنندگانی که به نوعی توانسته‌اند این اکسسوری را بسیار جذاب جلوه دهند، تغییر کرده است. می‌توان گفت دیگر کسی نیست که نخواهد از عینک آفتابی استفاده کند. مدل‌های جدید عینک آفتابی مردانه برای سال 1402 به طور قابل توجهی دارای تنوع است و همان‌طور که انتظار می‌رود، محبوب‌ترین آنها گران‌ترند. با این حال قیمت‌ها برای بسیاری از خریداران نگران کننده نیست و به دنبال آپشن‌های بیشتری از این اکسسوری هستند. اغلب فکر می‌کنیم که برخی از برندها بدون هیچ دلیل خاصی گران‌تر از بقیه‌اند. اما مدل‌هایی که قصد معرفی آنها را داریم نه به دلیل قیمت، بلکه به خاطر طراحی، کیفیت لنز، مواد استفاده شده و نظرات خریداران، رده‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

بهترین عینک‌های آفتابی مردانه
در حقیقت عینک‌ آفتابی وظیفه مراقبت از یک عضو فوق‌العاده مهم بدن، یعنی چشم‌ها را برعهده دارد، اما این اکسسوری در عین حال که از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند، اگر درست انتخاب شود، ظاهر خوشایندتری هم به شما خواهد داد. از آنجا که هیچ ترتیب خاصی درباره برتری برندها وجود ندارد، به بهترین مدل‌ها که بیشتر به چهره آقایان می‌آید اشاره می‌کنیم.

 

کلاسیک اما جذاب
برندهای مطرح عینک آفتابی به طور تصادفی تبدیل به یک نماد مد و ترند نشده‌اند. چرا که هر سال مدل‌های جدید خود را با روندهای مد سازگار می‌کنند. آنها می‌دانند که مدل‌های اصلی و رنگارنگ یا کلاسیک را چطور هوشیارانه با ذائقه خریداران خود به روز کنند تا باب میل هر سلیقه‌ای باشد. مثلاً یک مدل کلاسیک در نسخه کمی به روز شده (ری‌بن) که شامل لنزهای غیر پلاریزه، قاب پلاستیکی با کیفیت، در سایز کمی کوچک با ظاهری ساده است، جزو پرمخاطب‌ترین مدل‌های 1402 به شمار می‌آید. در عین حال لنزهای گرادیان به ارائه وضوح بهتر و دید طبیعی‌تر کمک می‌کنند. رنگ‌های مختلفی از این مدل با توجه به سلیقه‌های متفاوت در بازار عرضه شده است.

 

یک مدل برای همه چهره‌ها
عینک آفتابی «مری یونیسکس» از جنس آلومینیومی و شیشه پلاریزه، طوری طراحی شده که هم برای مردان و هم زنان مناسب است. لنز پلاریزه این عینک‌ها برای کاهش تابش خیره کننده از سطوح و هنگام بارش باران، برف و مه در جاده، ایده آل است. همچنین برای بازگرداندن رنگ‌های واقعی، محافظت کامل از چشم‌ها و از بین بردن بازتابش و پراکندگی نور، انتخابی عالی به شمار می‌آید. این عینک زیبا برای ایجاد راحتی بیشتر و وضوح دید عالی، انتخابی ویژه است و از دیگر ویژگی‌هایش، طراحی جدید آن است؛ طوری که روی هر مدل چهره‌ای (مرد یا زن) به راحتی می‌نشیند و ظاهری باکلاس‌تر به ارمغان می‌آورد. از این عینک آفتابی، در هنگام فعالیت‌هایی مانند دویدن، ماهیگیری، رانندگی، پیاده روی، کوهنوردی و اسکی استفاده می‌شود.

 

نیم فریم با آپشن پلاریزه
«ورمی پرو» عینک آفتابی مردانه مدل نیم فریم، به لطف قاب پلی کربنات محکم، لنزهای آینه‌ای رنگی، پدهای بینی سیلیکونی نرم و لولاهای فلزی بزرگ، کیفیت و دوام بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. قاب این مدل عینک‌ها که فقط بخش بالایی شیشه‌ را دربر می‌گیرد آنقدر سبک است که اصلاً روی صورت حس نمی‌شود. دسته‌های براق و استحکام قاب آن تضمینی بر استفاده طولانی مدت از آن است! این مدل در شش رنگ مختلف با قابلیت پلاریزه، نهایت محافظت را برای چشم به ارمغان می‌آورد.

 

چوبی دست ساز
فریم چوبی دست ساز، مهمترین ویژگی برخی از عینک‌های آفتابی جدید «AndWood» است؛ قاب چوبی، مناسب برای همه چهره‌ها، با لنزهای پلاریزه که محافظت 100درصدی از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر UVA/UVB را انجام می‌دهد. از آپشن‌های برجسته این عینک مردانه و زنانه بودن آن است.عینک‌های آفتابی چوبی برای تمام فصول و هر موقعیتی مناسبند؛ به خصوص برای رانندگی، خرید، عکس گرفتن و ساحل. جنس چوب بامبوی این عینک‌های آفتابی از نظر ماندگاری و کیفیت مانند چوب‌های سخت افرا، آبنوس و گردو است. در عین داشتن دوام و استحکام، سبک و راحتند و لولاها و مواد به کار رفته در آنها از مواد طبیعی و ارگانیک با قابلیت تجدیدپذیری و عاری از عناصر مضر و سمی است. کیفیت همه اجزای این عینک آفتانی به قدری بالاست که سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.شیشه‌های این عینک آفتابی با طراحی ویژه، هم پلاریزه و هم تیره‌اند. بنابراین حتی اگر در شرایط نور شدید از آن استفاده کنید، محافظت حداکثری در برابر UVA/UVB خواهید داشت.

 

مدل هوانوردی؛ هم باکلاس، هم بادوام
یکی از برندهای مطرح عینک آفتابی یعنی «دودوما» به تولید مدل کلاسیک هوانوردی روی آورده است. عینک‌های هوانوردی از ترندهای مناسب برای مردان و زنان در سال 1402، محافظ کامل چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید همچونUVB وUVA و حتیUV400 به شمار می‌آید. به این معنی که می‌تواند اشعه‌های نور مضر به کوچکی 400 نانومتر را مسدود کند. این عینک از شیشه‌های پلی کربنات با کیفیتی بالا ساخته شده که وضوح دید کاملی به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، شیشه‌های آن از «روو-Revo» ضدضربه و ضدخش است. قاب این عینک‌ها از مواد مرغوب فلزی و با تکنیک‌های خاص طراحی شده که آن را بادوام و نشکن ساخته است.

 

عینکی نه چندان گران
عینک‌های آفتابی مد روز در سال 1402 در برخی برندهای نه چندان مشهور مثل وردیکت هم، دارای ویژگی‌های زیادی است؛ از اهمیت دادن به گرایش و سلیقه شخصی گرفته تا مد روز و هماهنگی با استایل فرد. هر سلیقه و هر نیازی که داشته باشید به هرحال یک عینک آفتابی با کیفیت باید بخشی از کمد لباس شما را اشغال کند. بیشتر برندهای محبوب عینک آفتابی در مقایسه با مارک‌های کمتر شناخته شده گران‌ترند. با این حال، اکثر عینک‌ها چه برند شناخته شده باشند و چه مارک‌های کمتر شناخته شده، با شیشه‌هایی درجه یک عرضه می‌شوند، چرا که برای محافظت از چشمان شما یک وسیله ضروری به شمار می‌آیند.

جستجو
آرشیو تاریخی