از هنرمندان پیشکسوت خردادماهی تجلیل شد

هنرمندان پیشکسوت متولدین خردادماه، ظهر روز سه‌شنبه طی آیینی در باغ زیبای تهران تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، سیدعباس عظیمی مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در ابتدای این نشست هنرمندان را به بهبود وضعیت و امید در بین دوستان خود و دیگران ترغیب کرد و گفت: قطعاً ما روی جوانان اثرگذار هستیم و بهتر است که به آنها امید بدهیم چراکه همه ما در جوانی سختی‌هایی را از سر گذرانده‌ایم.در ادامه داریوش ارجمند رئیس هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بیان کرد: بدقولی در مملکت ما طبیعی است. ما مملکت دوهزار سال تاریخ و دو ساعت تأخیر هستیم. وعده‌های زیادی به ما داده شده اما اغلب زیر قولشان زدند. اما، ما هنرمندان هیچ‌وقت زیر قولمان نزدیم که اگر می‌زدیم هنرمند نبودیم. ما وزیر را دوست داریم چون تلاش می‌کند و کار انجام می‌دهد اما خواهش داریم که به قولش عمل کند چون عمر نوح نداریم. نگران نباشید همه ما بالای هفتاد سال هستیم و گله از کسی نداریم.
وی افزود: اگر با چیزی مخالفیم باید اصولش را دنبال کنیم. همچنان که خود ما هم در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به مشکلاتی که هست از طریق قانون شکایت می‌کنیم و مدت‌ها برای چیزهایی که خواستیم از سمت‌ مجلس و وزیر و قانون دنبال خواسته مان بوده‌ایم.
در ادامه سپند امیر سلیمانی در کنار پدر و مادرش روی سن آمد به بهانه تقدیر از ۵۰ سال زندگی مشترک‌ این زوج در سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه‌ زهرا (س).
سپند امیر سلیمانی در این مراسم شعری از حامد عسگری را خواند و گفت: گاهی عاشق را نگاه می‌کنی که به‌ معشوق با افتخار نگاه می‌کند من در چنین خانه‌ای به دنیا آمدم و در این خانه و خانواده، سنمان که بالاتر رفت احترام‌ها بیشتر شد، در خانه ما هم درگیری بوده اما با دلبری بوده است افتخار می‌کنم که فرزند این پدر و مادر هستم‌.
پس از آن عنایت بخشی روی صحنه آمد و سخنانی کوتاه مبنی بر اهمیت برگزاری کلاس تئاتر در شهرستان‌ها بیان کرد.
در ادامه بیژن بنفشه‌خواه و پدر و مادرش و سایر هنرمندان روی صحنه آمدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی