تازه‌ها

ایران از سد آلمان گذشت

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف آلمان رفت و به پیروزی ۳-۰ رسید.
به گزارش ایسنا، در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ والیبال، ایران در روتردام هلند با تیم‌های آلمان، ایتالیا، امریکا و هلند روبه‌رو می‌شود. ایران از ساعت ۱۴:۳۰ سه‌شنبه در نخستین دیدار به مصاف آلمان رفت و در یک بازی برتر به پیروزی ۳-۰ رسید. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم تصمیم گرفت که ترکیب خود را تغییر دهد. عطایی در هفته دوم، میثم صالحی را به جای محمدجواد معنوی‌نژاد جایگزین کرد.

 

پروازهای آبادان- کویت «ایران ایر»
پس از یک‌سال وقفه برقرار شد

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه توسعه شبکه پروازی داخلی و خارجی هما، گفت: پروازهای آبادان- کویت و برعکس ایران ایر بعد از یک‌سال وقفه مجدداً برقرار شد.
به گزارش ایرنا، حسام قربانعلی اظهارداشت: این پرواز که با هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و با ظرفیت ۱۹۴ مسافر انجام می‌شود، به‌صورت برنامه‌ای در روزهای سه شنبه هر هفته در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از آبادان به کویت انجام خواهد شد.
به گفته وی، در صورت استقبال از این مسیر، پس از پایان عملیات حج تمتع، پروازها در این خط پروازی به سه پرواز در هفته افزایش می‌یابد.هما همچنین بتازگی با هدف گسترش پروازهای بین استانی خود در مسیرهای اهواز- شیراز و ارومیه- مشهد پروازهای برنامه‌ای برقرار کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی