سه شکست و یک پیروزی؛ نتیجه بازی‌های تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ ملت‌ها

ایـــــــران، چشـــــــم به راه بـــــرد

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود، در هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برابر اسلوونی در کمتر از 24 ساعت پس از برد شیرین در مقابل تیم ملی چین، طعم تلخ شکست را برای سومین بار تجربه کرد. بدین ترتیب بازی‌های هفته اول پایان یافت و باید دید شاگردان بهروز عطایی با این شکست، چه برنامه‌ای را برای برد خود در هفته دوم و سوم اجرا خواهند کرد تا شکست‌شان را خیلی زود جبران کنند.
تیم ملی والیبال ایران آخرین مسابقه خود را در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 7:10 دقیقه یکشنبه 21 خرداد مقابل اسلوونی، پدیده اروپا، آغاز کرد و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر بازنده میدان شد. تیم ملی، در سه ست با امتیاز 19-25، 23-25، 23-25، زمین را ترک کرد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها، سه ناکامی را در مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی تجربه کرد و تنها با یک پیروزی در مقابل چین، توانست 4 امتیاز را از آن خود کند.
حالا باید دید سرمربی تیم ملی والیبال ایران که در دوره قبل، چه تدابیری در نظر خواهد گرفت تا در هفته دوم و سوم این نتایج را جبران کند.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور 16 تیم کار خود را آغاز کرد و تیم‌های کانادا، امریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی، نامشان در لیست والیبال مردان قرار گرفت. در هفته دوم، به میزبانی روتردام هلند، تیم ملی کشورمان روز سه‌شنبه 30 خردادماه ساعت 14:30 مقابل آلمان، چهارشنبه 31 خردادماه ساعت 14:30 به وقت تهران مقابل ایتالیا، جمعه دوم تیرماه ساعت 18 مقابل امریکا و در نهایت شنبه سوم تیرماه ساعت 18:30 مقابل هلند قرار خواهد گرفت. در هفته سوم بلندقامتان ایران، در شهر آناهایم – امریکا، چهارشنبه 14 تیرماه ساعت یک بامداد به وقت تهران مقابل فرانسه، جمعه 16 تیرماه ساعت پنج صبح مقابل بلغارستان، یکشنبه 18 تیرماه ساعت ۱:۳۰ بامداد مقابل آرژانتین و دوشنبه 19 تیرماه ساعت 22 برابر کوبا وارد زمین خواهد شد.
جستجو
آرشیو تاریخی