هادی حجازی فر در آیین رونمایی از پوستر جشنواره مبارک

اصرارم به رقابتی بودن جشنواره حمایت از گروه های عروسکی است

دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک در آیین رونمایی پوستر این رویداد ضمن اشاره به رقابت ۵۸ گروه داخلی و خارجی گفت: هفت نمایش از کشورهای ارمنستان، اسپانیا، ترکیه برزیل و پرو در این جشنواره حضور دارند.
به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از پوستر و نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک روز شنبه ۲۰ خرداد در سالن کنفرانس دفتر موسیقی با حضور هادی حجازی‌فر، دبیر جشنواره و کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی و عوامل اجرایی برگزار شد.
هادی حجازی‌فر، دبیر جشنواره؛ اعلام این خبر که نزدیک به ۵۰۰ میهمان داخلی و خارجی داریم افزود: تصمیم گرفتیم در زمینه دعوت از خارجی‌ها هزینه الکی نکنیم و کارهایی را بیاوریم که برای آموزش دانشجوها مفید باشد.
دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک درباره رقابتی بودن جشنواره نوزدهم تئاتر عروسکی تهران مبارک گفت: اصرار داشتم بخش رقابتی به جشنواره بازگردد تا حمایت مضاعفی از گروه‌های تئاتر عروسکی شود.
نسل‌هایی را پرورش دادم که منشأ تأثیرگذاری هستند
در ادامه این نشست حسن دادشکر از هنرمندان باسابقه تئاتر و تئاتر عروسکی با یادآوری اینکه ۲۰ سال از این کار دور است و کسی او را ندیده تأکید کرد: من از کسی توقع ندارم ولی خالصانه کار کردم و نسل‌هایی را پرورش دادم که منشأ تأثیرگذاری هستند. من جز خدمت کار دیگری انجام ندادم.
راه‌اندازی صندوق حمایت از تئاتر عروسکی
کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: امسال با برنامه‌ریزی هادی حجازی‌فر، جشنواره‌ای خیلی حرفه‌ای خواهیم داشت. قطعاً برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا آثار در سالن‌های حرفه‌ای اجرا شوند. بعد از جشنواره صندوق حمایت از تئاتر عروسکی راه‌اندازی می‌شود و سالنی اختصاصی به تئاتر عروسکی تعلق خواهد گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی