۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به آغاز مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده ۱۴۰۲، گفت: ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود.
به گزارش ایرنا، مهران سالاریه، با اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده افزود: بر اساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شود.
سالاریه گفت: چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند سال گذشته، وجه واریز کرده‌اند که از این تعداد تا کنون ۲ هزار نفر تاکسی جایگزین گرفته‌اند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان اینکه در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن خودرو جایگزین را دریافت کنند، افزود: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط، برای دریافت تاکسی جدید به شرکت ایران خودرو معرفی می‌شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تأکید کرد: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ وجه تعیین شده را پرداخت کرده‌اند، هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرایند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی