کتـــــــــانی‌ها بهترین‌همگام مد در‌تابستان

کفش‌های‌کتانی‌ضرورتی‌برای‌بهار‌و‌تابستان

راضیه خوئینی
روزنامه‌نگار

این روزها با بازگشت قدرتمند خورشید و طولانی‌تر شدن روزها، برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی و گشت و‌گذار در طبیعت، مدل‌های جدید کفش راحتی و کتانی، اهمیت زیادی پیدا کرده است. حالا زمان انتخاب کتانی‌های پارچه‌ای سبک با قابلیت نفوذ هواست.

بهترین مدل‌های‌کتانی برای بهار و تابستان‌‌1402
برای گذر از گرمای بهار و تابستان و در عین حال شیک‌پوش بودن با مجموعه‌ای از بهترین کفش‌های کتانی برای بهار و تابستان 1402 آشنا شوید.

 

مدل پارچه‌ای‌با کفی ضربه‌گیر

برای پیاده‌روی یا بازی بسکتبال، راحتی پاها بسیار اهمیت دارد. بنابراین سراغ کتانی‌هایی بروید که از پارچه‌های مناسب تابستانی با قابلیت تنفس پاها طراحی شده باشد. بافت کفی این کتانی‌ها طوری است که علاوه بر راحتی فوق‌العاده، تمام ضربه‌ها را جذب می‌کند. بنابراین برای تعطیلاتی که از پیاده‌روی‌های طولانی یا طبیعت‌گردی لذت می‌برید ایده‌آل است. طراحی خاص و مدل‌های رنگارنگ مانند آبی، قرمز و سفید بسیار عالی به نظر می‌رسد. از هر مدل رنگ‌های متفاوت و ترکیبات زیادی وجود دارد و همه چیز برای گذراندن یک تابستان رنگارنگ و راحت آماده است و این به انتخاب شما بستگی دارد!

 

ترکیبی از‌سبکی و راحتی

برخی مدل‌ها ترکیبی همزمان از سبکی، راحتی، زیبایی و جلوه را به همراه دارند. یک زیره بسیار پهن و راحت و پارچه‌هایی با کیفیت، مانند جیر که قسمت اعظم کتانی را می‌پوشاند. جالب است که برخی برندهای معروف برای تولید این مدل‌ها از موادی با 50 درصد پلاستیک پارلی اوشن بهره برده‌اند. ماده‌ای که از جمع‌آوری و بازیافت زباله‌های پلاستیکی در جزایر، سواحل و خطوط ساحلی برای جلوگیری از آلودگی اقیانوس‌ها تهیه شده است. این مدل‌ها در رنگ‌های متنوع بسیار در بازار موجود است.

 


سبک و کلاسیک
اکثر برندهای مشهور تولید کفش‌های ورزشی تصمیم گرفته‌اند که یک جفت کتانی افسانه‌ای و سبک را به شکلی رنگارنگ مطابق با گرایش‌های مد 2023 طراحی کنند؛کتانی‌هایی باشکوه که جای خود را پشت ویترین‌ها گرفته‌اند. مدل‌هایی که همزمان برای مردان و زنان مناسبند در رنگ‌های بسیار سرگرم کننده و در تصوری کلی بسیار روشن‌تر و مطبوع‌تر از هر سال.

 

مناسب بهترین مربی‌های ورزشی

هنگامی که به دنبال یک جفت کفش کتانی مد روز برای تابستان می‌گردید، اغلب سراغ کتانی‌های ساق بلند نمی‌روید؛ ولی از نظر مدپردازان این اشتباهی بزرگ به شمار می‌آید! زیرا کفش‌های کتانی ساق بلند، زیبایی خاصی به لباس‌های تابستانی می‌بخشند و استایل ما را متفاوت جلوه می‌دهند. آنها علاوه بر راحتی، با شکستن کدها و مهمتر از همه با ایجاد کنتراست در استایل شما، ایده‌آل به نظر می‌رسند. بخصوص با مدل‌هایی که دارای پاشنه کفش الاستیک باشد و با بافت مخملی جلوه‌ای زیبا ایجاد کند.

 

مدل پرچمدار برای تابستان

برندهای مشهور تولید کتانی مدام
کفش‌های فوق‌العاده‌ای طراحی و به بازار عرضه می‌کنند. در این میان، یک جفت کتانی با کفی بسیار راحت، از جنس پارچه‌ای با امکان خروج تعریق و تنفس پا در فضای داخل یک انتخاب ایده‌آل است؛ مدلی که موفقیت یک مربی ورزشی را تضمین می‌کند. رویه این مدل در رنگ‌هایی متنوع طراحی شده که انتخاب را برای خریداران و علاقه‌مندان به طرح‌های رنگارنگ،سخت می‌کند.

 

مد روز

چند سالی است که برخی برندهای مشهور با همکاری مشترک، کتانی‌های شیک و امروزی طراحی و تولید می‌کنند. بنابراین برای تابستان مدل‌هایی را می‌بینیم که حول راحتی با پارچه‌های سبک و بادوام می‌چرخند. یک پد پارچه‌ای مچ پا را می‌پوشاند و راحتی را تضمین می‌کند، همان‌طور که کفی فوم آستردار ضخیم در این مدل‌ها راحتی را صدچندان می‌کند؛ شیک و ظریف و با دوام به رنگ‌های سفید و روشن.  در کل می‌توان گفت که کتانی، به ترندی عالی برای تابستان امسال تبدیل شده است؛ مدل‌هایی برای تنفس پا، سبکی و راحتی.

جستجو
آرشیو تاریخی