وزیر راه و شهرسازی:

هواپیماهای جدید در راه است

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران و با حضور در مراسمی به منظور اعلام رسمی مرز هوایی بین‌المللی فرودگاه رامسر گفت: توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده، هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.
به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش با ابراز خرسندی از صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر اظهار داشت: این فرودگاه با تکمیل زیرساخت‌های مناسب و ارائه خدمات پروازهای خارجی در بخش مسافری و حمل کالا، مجوز مرز هوایی را با مصوبه هیأت وزیران کسب کرد.
وی تصریح کرد: براساس این مصوبه، فرودگاه شهدای رامسر قادر خواهد بود با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های مناسب و تسهیلاتی که بزودی دربخش‌های گمرک و قرنطینه و دیگر موارد مربوط به پروازهای خارجی در بخش مسافری و حمل کالا فراهم می‌شود، سرویس فرودگاهی ارائه کند. بذرپاش یادآور شد: فرودگاه رامسر پس از فرودگاه ساری مرکز استان مازندران، دومین فرودگاهی است که مجوز مرز هوایی دریافت کرده است و این مجوز، زمینه ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی را به کشور مهیا می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تا پیش از هفته دولت امسال و در صورت فراهم بودن شرایط، پروازهای خارجی در فرودگاه شهرستان رامسر برقرار می‌شود. البته باید بخش‌های گمرکی و گذرنامه هم در مجموعه این فرودگاه مستقر شوند و در هفته دولت هم برنامه‌ریزی شود تا بنای ترمینال فرودگاه هم حدود 2500 متر افزوده شود. ضمن آنکه بخشی از اراضی متعلق به سپاه هم نیاز است به بخشی از این باند افزوده شود که مسئولان امر بویژه معاون سیاسی و امنیتی استانداری باید با این حوزه همکاری کند.
جستجو
آرشیو تاریخی