حریفان شهداب در مرحله دوم جام باشگاه‌های والیبال آسیا مشخص شدند

در پایان مرحله گروهی والیبال جام باشگاه‌های آسیا شهداب ایران به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم مسابقات شد تا در این مرحله با تیم‌های گاز جنوب، پلیس قطر و اسپورتینگ کویت همگروه شود. تیم‌های جاکارتا بایانکارا و کورین ایر جومبوز کره‌جنوبی به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه یک و سانتوری سانبردز ژاپن و بایانخونگور کروند مغولستان نیز به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه سه به جمع هشت تیم برتر راه یافتند تا گروه E مرحله دوم را تشکیل دهند. مسابقات مرحله دوم از امروز شروع خواهد شد. بدین ترتیب شهداب ایران ساعت ۱۷:00 پنجشنبه به وقت تهران با اسپورتینگ کویت و ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۹ اردیبهشت با پلیس قطر بازی دارد. در این مرحله تیم‌های همگروه دور مقدماتی با یکدیگر بازی نخواهند کرد.
دیدارهای نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا نیز روزهای شنبه ۳۰ و یکشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مرتضی اکرمی، داور اعزامی ایران به بیست و سومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در دور گروهی این بازی‌ها، سه قضاوت داشت که داوری جدال حساس دو تیم آتیرائو قزاقستان با اسپورتینگ کویت در آخرین روز مرحله مقدماتی از جمله آنها بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی