مدیرعامل خانه موسیقی ایران:

خانه موسیقی در نظارت بر آموزش با کسی تعارف ندارد

مدیرعامل خانه موسیقی ایران با اشاره به اینکه آموزش یک امر ریشه‌ای است که باید نظارت بر آن انجام شود گفت: نظارت بر آموزش موسیقی، یکی از کارهای اساسی و رسالت ما در خانه موسیقی است و در این موضوع با کسی تعارف نداریم.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا نوربخش در نشست خبری معرفی سامانه آموزش آنلاین موسیقی با عنوان «درس آهنگ» که دیروز در خانه موسیقی ایران برگزار شد، افزود: این سامانه پلتفرمی است که امکانات مضاعفی را برای هنرجویان و اساتید برای آموزش آنلاین فراهم خواهد کرد. امکانی است که همگان از نقاط مختلف دنیا می‌توانند در زمان مورد نظر با اساتید خوب در ارتباط باشند. بسیاری از مشکلات فنی آموزش آنلاین، در این سامانه حل شده و خدمت‌‎رسانی بسیار آسان شده است. اساتیدی که در این سامانه معرفی می‌شوند، دارای کارت صلاحیت تدریس هستند.نوربخش خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ورود خانه موسیقی به موضوع نظارت بر آموزش موسیقی این است که این بی سر و سامانی را سامان بدهیم؛ ما باید بپذیریم که تمام این سال‌ها گاه برخی مجوز آموزش گرفتند که نباید می‌گرفتند و برخی تدریس می‌کنند که نباید تدریس کنند. امیدواریم در این حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ما همراهی کند که تاکنون هم همراهی کرده است.
داریوش پیرنیاکان، رئیس هیأت مدیره خانه موسیقی نیز در این نشست گفت: در حال حاضر هنرمندان مستعدی در نقاط مختلف کشور هستند که در بستر آموزش‌های آنلاین موسیقی می‌توانیم استعدادهای آنان را کشف کنیم و به نتایج مثبتی در این زمینه برسیم.
جستجو
آرشیو تاریخی