استقبال از نمایشگاه کتاب ساعت بازدید از آن را تمدید کرد

سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، دیروز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه در نخستین روز تعطیل با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و علی رمضانی، سخنگوی این نمایشگاه از افزایش یک ساعت بازدید از آن خبر داد.
به گزارش فارس، پیش‌بینی این افزایش ساعت در روزهای تعطیل و پرمخاطب نمایشگاه، تقریباً در همه ادوار تکرار شده و به نظر می‌رسد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده نیز، استقبال از نمایشگاه، موجب تمدید ساعت آن شود.
مجموع فروش مجازی نمایشگاه کتاب ۲۱ میلیارد را رد کرد
سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره آخرین آمار فروش کتاب در بخش مجازی این دوره نمایشگاه گفت: تا ساعت ۱۳ جمعه ۲۲ اردیبهشت مجموع فروش در بخش مجازی ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
علی رمضانی در دومین نشست خبری نمایشگاه که جمعه ۲۲ اردیبهشت در بخش اجرایی نمایشگاه کتاب برگزارشد، افزود: از این میزان فروش، ۱۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم ناشران و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سهم کتابفروشان بود. در مجموع ۱۷۸ هزار نسخه کتاب فروخته شده است.
وی با اشاره به سهم کتابفروشان از نمایشگاه گفت: هدف ما تسهیل دسترسی کتاب به مردم است. رساندن بسته‌ها به‌موقع و سلامت بسته‌ها مسأله‌ای است که پست برای آن تلاش می‌کند.
به گفته رمضانی، همچون شب گذشته، پنجشنبه و جمعه هفته آینده نیز نمایشگاه یک ساعت تمدید می‌شود، درباره سه‌شنبه هم اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.
احمدوند: سامانه خرید از کتاب‌فروشی‌ها محدودیت زمانی ندارد
یاسر احمدوند، رئیس این دوره از نمایشگاه کتاب، با ارائه این پیشنهاد که ناشران و کتابفروشان می‌توانند کتاب‌های خود را در سامانه خرید از کتابفروشی‌ها ارائه کنند، به «ایرنا» گفت: این سامانه در طول سال فعال است و محدودیت زمانی ندارد. کتابفروشان می‌توانند همه کتاب‌هایی را که بعد از انقلاب منتشر شده و مجوز دارد در این سامانه به فروش برسانند.
سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت پذیرای علاقه‌مندان است.
جستجو
آرشیو تاریخی