پرواز مستقیم سن پترزبورگ – تهران؛ از 11خرداد

پروازهای مستقیم شرکت هواپیمایی روسی نوردویند در مسیر سن پترزبورگ – تهران از یازدهم خردادماه ۱۴۰۲ (اول ژوئن) آغاز می‌شود.
به گزارش ایرنا، این پروازها از فرودگاه بین‌المللی پولکوو سن‌پترزبورگ به مقصد تهران و برعکس انجام خواهد شد. این پروازها به‌عنوان بخشی از برنامه بهار و تابستان این شرکت هواپیمایی و یک‌بار در هفته در روزهای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده است.
بر این اساس، یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ ساعت ۱۰:۱۵ به وقت روسیه از سن پترزبورگ حرکت می‌کند و ساعت ۱۵:۲۰ به وقت ایران به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌رسد.ساعت بازگشت این پرواز از تهران ساعت ۱۶:۲۰ هر پنجشنبه و فرود آن در مقصد، ساعت ۲۰:۳۵ به وقت محلی است.
پیش از این، سفیر ایران در روسیه به مذاکرات مقام‌های تهران و مسکو برای توسعه خطوط پروازی مستقیم بین شهرهای مختلف دو کشور اشاره کرده و گفته بود: روس‌ها تمایل دارند مسیرهای پروازی مستقیم بین این کشور با شهرهای گردشگری ایران همچون اصفهان، شیراز و برخی جزایر جنوبی برقرار شود.به گفته جلالی، هم‌اینک پرواز مستقیم فقط بین پایتخت‌های دو کشور برقرار است که به وسیله شرکت‌های هواپیمایی ماهان ایران، ایرفلوت و نورد ویند روسیه انجام می‌شود.سفیر ایران در روسیه تأکید کرد: پروازها را باید به شهرهای دیگر غیر از پایتخت‌های دو کشور نیز گسترش دهیم.
جستجو
آرشیو تاریخی