پایان فرار 15 ماهه قاتل پیرزن پولدار

مرضیه همایونی/ مرد جوان که به اتهام قتل پیرزن صاحبکارش تحت تعقیب بود، در حالی پس از 15 ماه دستگیر شد که مدعی است به خاطر بدهی 6 میلیاردی، پیرزن را نیمه هوش کرده و او را نکشته است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دوم دی سال 1400جسد زنی 70 ساله در کمد خانه‌اش توسط عروسش پیدا شد. این زن همراه پسر معلولش در ولنجک زندگی می‌کردند.
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که وی خفه شده و خودروی شاسی بلند، پول و طلاهای او توسط عامل یا عاملان جنایت به سرقت رفته است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مردی جوان، به عنوان پرستار خانگی پسر معلول به خانه آنها رفت و آمد داشته که پس از قتل ناپدید شده بود. وقتی همسر این مرد دستگیر شد، گفت: من از همسرم خبری ندارم.
در ادامه تحقیقات و با گذشت 15 ماه از این جنایت مشخص شد وی مدتی به یکی از کشورهای همسایه فرار کرده بود اما به ایران برگشته است و در یک جگرکی کار می‌کند که بلافاصله دستگیر شد.
متهم در تحقیقات گفت: من 6 میلیارد تومان پس‌انداز داشتم آن را به مقتول دادم تا برایم سرمایه‌گذاری کند. اما پیرزن پولم را گرفت و نه تنها سودش را نداد بلکه اصل پول را هم برنگرداند. روز حادثه به سراغ مقتول رفتم تصمیم داشتم از او برگه سفید امضا و سفته بگیرم. با کمک همسرم به او داروی بی‌هوشی دادم و از او امضا و سفته معادل 6 میلیارد گرفتم. پیرزن نیمه هوش بود اما اینکه چه کسی او را کشته و جسدش را داخل کمد گذاشته و وسایل پیرزن را چه کسی به سرقت برده خبر ندارم.
با اعتراف مرد جوان، به دستور بازپرس محمد حسین زارعی، از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. بازپرس جنایی دستور مواجه حضوری مرد جوان و همسرش و ادامه تحقیقات را صادر کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی