سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار گزارشی از وضعیت شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵
(مربوط به اینترنت، ارتباطات تلفنی و...) اعلام کرد: بیشترین شکایات کاربران مربوط به شرکت مخابرات ایران است و استان تهران در صدر تعداد شکایات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.
به گزارش ایرنا، طبق این گزارش در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۸۳ هزار شکایت ثبت شده بود که در سال ۱۴۰۱ با ۷.۹۹ درصد افزایش به ۱۹۸ هزار شکایت رسید.
در حال حاضر ۲۶۳ شکایت مربوط به سال ۱۴۰۰ و حدود ۳ هزار شکایت هم مربوط به سال ۱۴۰۱
در دست بررسی است. بیشترین شکایت در این ۲ سال به ترتیب مربوط به استانهای تهران، خراسانرضوی، خوزستان، اصفهان، مازندران و فارس است.