معاون وزیر راه و شهرسازی:

عرضه مسکن افزایش می یابد، بازار کنترل می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آن دسته از واحدهای نهضت ملی مسکن که به پیشرفت بالای ۷۰درصد رسیده، اواخر خردادماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و به طور کلی امسال در همه مناطق کشور، عرضه در بازار مسکن به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.
به گزارش ایسنا، علیرضا جعفری با بیان اینکه سرعت تکمیل و افتتاح پروژه‌های مسکونی در حال اجرا از تابستان افزایش می‌یابد، گفت: امیدواریم این چرخه تولید و عرضه مسکن در بازار به صورت مستمر فعال باشد و به کنترل بازار کمک کند.
وی افزود: تولید و عرضه مسکن را در سه قالب دنبال می‌کنیم. یک بخش مربوط به واحدهای باقی مانده مسکن مهر است که امیدواریم با برطرف کردن مشکلات پیمانکاری آنها، تا پایان سال همه واحدها را تحویل دهیم و پرونده مسکن مهر بسته شود.
حوزه دیگر، طرح اقدام ملی است که توسط دولت قبل کلنگ‌زنی و اغلب با پیشرفت ۱۰درصد به ما تحویل داده شد. ما آن را با طرح نهضت ملی مسکن ادغام کردیم و از تابستان سال جاری این واحدها آماده تحویل می‌شود. سومین مورد، طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون سه بسته ۱۰۰هزار واحدی را در شهرهای جدید به مرحله اجرا رسانده‌ایم. در این بخش در واحدهایی که به پیشرفت بالای ۷۰ درصد رسیده است، از خردادماه شاهد افتتاح خواهیم بود.حمیدرضا سهرابی،معاون بنیاد مسکن هم از تعیین تکلیف ۱۰ هزار مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵هزار نفر تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: وام  این تعداد واحد مسکونی مشکل‌دار به نهضت ملی مسکن تبدیل می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی