اخبار

رئیس‌جمهور:
عید فطر فرصتی برای خودسازی و مقدمه جامعه‌سازی است
رئیس جمهور با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، این عید بزرگ را عید بازگشت به فطرت دانست و تأکید کرد: ماه رمضان و عید سعید فطر فرصتی برای خودسازی و مقدمه جامعه‌سازی است که باید از این فرصت معنوی کمال بهره را برد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در جلسه روز گذشته هیأت دولت با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در خصوص تولیدکنندگان زعفران و برنجکاران بار دیگر بر لزوم حمایت از کشاورزان تأکید کرد و به وزارت جهاد کشاورزی مأموریت داد با بررسی فوری موضوع، تدابیر لازم را برای بازاریابی و تسهیل فروش محصولات تولیدکنندگان زعفران و برنج اتخاذ کند.
مکلف کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی به تحول در سازمان متبوع خود، برای تأمین هر چه بیشتر منافع مردم و پیشرفت کشور و همچنین ارائه برنامه کاری مجموعه‌های دولتی برای تحقق فرامین رهبری بویژه تحقق شعار سال از تأکیدات رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت بود.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور:
تغییرات در دولت برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم است
معاون پارلمانی رئیس جمهور تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: رئیس جمهور مسئولیت قوه مجریه را برعهده دارد و نباید ملاحظات، شخصی و حزبی و باندی باشد.
به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی روز گذشته در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره اظهارات رئیس جمهور که گفته است چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: رئیس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و دستگاه‌ها را ارزیابی می‌کنند و هر جایی که لازم باشد، تغییرات ایجاد می‌کنند.

الزام ثبت و اطلاع‌رسانی مقررات کسب و کار در پایگاه اطلاع‌رسانی متمرکز
سخنگوی دولت گفت: مطابق مصوبه هیأت وزیران، ثبت و اطلاع‌رسانی تمام مقررات مرتبط با حوزه کسب و کار، در پایگاه اطلاع‌رسانی متمرکزی که با همکاری معاونت حقوقی و وزارت اقتصاد ایجاد شده، الزامی شد.
به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه روز گذشته هیأت دولت افزود: نکته مهم آن است که مطابق حکمی که قانونگذار تکلیف کرده است بدون ثبت مقررات، در این سامانه، لازم‌الاجرا نخواهد شد و موعد قانونی انجام این اقدام هم ۲۸ اردیبهشت ماه تعیین شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی