کاهش زمان پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان رگولاتوری اعلام کرد: در سال گذشته ۱۹۸ هزار و ۱۵ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) درج شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، حدود ۸ درصد افزایش داشته است.به گزارش ایرنا، پیمان قره‌داغی با اشاره به اینکه بیشترین شکایات در سال ۱۴۰۱ مربوطه به خدمات تلفن ثابت و ارتباطات داده‌ها می‌شود، اظهار داشت: ۱۰۷ هزار و ۹۹۳ شکایات در سال گذشته در مورد شرکت مخابرات ایران ثبت شده که این رقم حدود ۱۷ درصد رشد داشته است.