سیاسی

مخبر: بزودی شاهد پیروزی نهایی مردم فلسطین خواهیم بود
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با بینش و رویش جدیدی که در جوانان فلسطینی ایجاد شده، مسیر عوض شده است و امیدواریم بزودی شاهد پیروزی نهایی مردم فلسطین باشیم.
به گزارش ایرنا، «محمد مخبر» روز گذشته در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران افزود: مراسم روز جهانی قدس میثاق سالانه مسلمانان با مردم فلسطین است که در سراسر جهان برگزار می‌شود.

رژیم صهیونیستی مولود نامشروع غرب است
وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی اصالت ندارد و نطفه اصلی این رژیم غاصب و جعلی به وسیله غرب بسته شده است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ظلم و جنایت به مردم فلسطین تاکنون موفق نشده به اهداف خود در عادی‌سازی روابطش برسد.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: امریکا و انگلیس حامی اصلی رژیم صهیونیستی هستند و هیچ‌گاه نمی‌توانند در مقابل وسعت و عظمت مردم آزادی‌خواه بایستند.
حجت‌الاسلام خطیب همچنین در این راهپیمایی پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نابودی اسرائیل دانست .
 
زوال رژیم صهیونیستی زودتر از پیش‌بینی‌ها رخ خواهد داد
سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز شاهد وحدت روزافزون جهان اسلام و تغییر هندسه قدرت در منطقه هستیم، گفت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره زوال و نابودی رژیم صهیونیستی چه بسا زودتر از زمان پیش‌بینی شده، اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش ایرنا، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز نه تنها در کشورهای اسلامی و در آسیا بلکه در اروپا هم علامت تغییر هندسه قدرت را احساس کرده‌اند و می‌دانند برای اینکه از مسیر هندسه قدرت آتی فاصله نداشته باشند و بتوانند از مزایای آن استفاده کنند، مجبور هستند سمت و سوهایی بگیرند.

موازنه قوا مدت‌هاست به ضرر رژیم جعلی اسرائیل تغییر کرده است
سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه موازنه قوا مدت‌هاست به ضرر رژیم جعلی اسرائیل و به نفع ملت فلسطین تغییر کرده است، گفت: انسجام جبهه مقاومت بیش از پیش قابل رؤیت است.
به گزارش ایرنا، ناصرکنعانی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: میراث شهیدقدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی در انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت و پُرکردن دست آنها، بیش از پیش قابل رؤیت است.
سخنگوی وزارت خارجه در این توئیت خاطرنشان کرد: بی‌شک این تصاویر، پیام‌های متفاوتی برای رژیم صهیونیستی و ملت فلسطین دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی