از بدشانسی لسترسیتی تا فرصت بایرن برای فراموشی شکست عجیب

امیررضا همایون
خبر‌نگار


هواداران فوتبال در جهان پس از سپری کردن یک آخر هفته جذاب در انتظار بازی‌های اول هفته هستند. مسابقاتی که بسیار جذاب است. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های روز شنبه فوتبال جهان خواهیم انداخت.

فرصت بایرن برای جبران شکست
یکی از مهم‌ترین بازی‌های آخر هفته گذشته فوتبال اروپا به میزبانی ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد. جایی که دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این مسابقه با برتری قاطع و 3 بر صفر سیتیزن‌ها به پایان رسید تا شاگردان توخل کار سختی برای پیروزی در بازی دور برگشت داشته باشند. بایرن اما طبق برنامه از پیش تعیین شده در اولین بازی خودش پس از شکست مقابل سیتی به مصاف هوفنهایم می‌رود و به نوعی شانس جبران شکست آخر هفته مقابل سیتی را در این بازی دارد. البته باید گفت رختکن باواریایی‌ها پس از بازی با سیتی ملتهب شده و در جریان آن سادیو مانه ستاره سنگالی به لروی سانه به علت فرصت‌های بی‌شماری که بازیکن آلمانی مقابل شاگردان گواردیولا از دست داد، دعوا کرد و باشگاه هم تا اطلاع ثانوی مانه را از شرکت در تمرینات تیم محروم کرد. موضوعی که باعث می‌شود ستاره سنگالی که برای توماس توخل مهره مهمی در خط حمله محسوب می‌شود در بازی روز شنبه در دسترس کادر فنی نباشد. اتفاقی که کار بایرن را برای رسیدن به پیروزی مقابل هوفنهایم بسیار سخت می‌کند. حالا باید دید شاگردان توخل بدون مانه موفق به پیروزی مقابل هوفنهایم می‌شوند یا اینکه فرصت فراموش کردن شکست اروپایی را از دست می‌دهند.

این تیم بدشانس
لسترسیتی در این فصل لیگ جزیره شرایط خوبی ندارد و طبق برنامه این هفته باید به مصاف منچسترسیتی برود. تیمی که تا دندان مسلح است و به نظر می‌رسد پیروزی‌اش در بازی مقابل لستر با توجه به شرایط لستر تا حدود زیادی مشخص باشد. به عبارت دیگر می‌توان لقب بدشانس‌ترین تیم هفته لیگ انگلیس را به لستر داد که باید در این شرایط به مصاف شاگردان پپ گواردیولا برود.
لمپارد در انتظار اولین پیروزی
پس از ادامه نتایج ضعیف گراهام پاتر تیم مدیریتی چلسی سرمربی سابق برایتون را از هدایت چلسی برکنار و با عقد قراردادی تا پایان فصل فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی این تیم منصوب کردند. چلسی در این هفته به مصاف برایتون می‌رود و سرمربی جوان در انتظار جشن گرفتن اولین پیروزی‌اش در مقطع دوم حضورش روی نیمکت آبی‌های لندن مقابل برایتون است. چلسی پیش از این با لمپارد دو بازی مقابل ولورهمپتون و رئال مادرید برگزار کرده است و دو شکست هم در کارنامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی