مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی:

کمبودی در بازار گوشت گرم وجود ندارد

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تأمین شده و روند قیمت این محصولات در بازار، تقریباً کاهشی است.
به گزارش مهر، شهیاد آبنار افزود: برای تأمین بخشی از کسری گوشت مورد نیاز کشور، از بهمن ماه سال گذشته واردات گوشت گرم قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی انجام شد و در حال حاضر روند تأمین و توزیع گوشت قرمز، افزایشی است و هیچ کمبودی در بازار ماه مبارک رمضان نداریم. وی یادآورشد: اکنون متوسط قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی ۳۱۵ تا ۳۲۰ هزار تومان و متوسط قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله هم ۲۱۰ تا ۲۱۵ هزار تومان است و فروش بالاتر از قیمت مصوب، برخوردهای تعزیراتی را به‌دنبال خواهد داشت.
3 مسیر برای تنظیم بازار
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی با اشاره به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار روزهای پایانی سال گذشته و ماه مبارک رمضان گفت: سه مسیر را برای عرضه کالاهای اساسی داریم. یکی از آنها، اجرای طرح فجر تا فطر است که درقالب آن، تقریباً همه کالاهای کشاورزی بویژه برنج، روغن و شکر از تخفیف ویژه‌ای برخوردارند و این تخفیف‌ها تا عید فطر ادامه دارد.عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی در نمایشگاه‌های سراسری کشور از ۱۸ تا ۲۹ اسفند هم مسیر دوم بود. آبنار تأمین میوه شب عید را سومین مسیر تنظیم بازار روزهای پایانی سال گذشته و روزهای عید دانست.
 
جستجو
آرشیو تاریخی