قهرمانی با 196 امتیاز

با قدرت پیش به سوی بلگراد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز با 196 امتیاز بالاتر از قرقیزستان و قزاقستان مقتدرانه قهرمان آسیا شد.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار شد، دومین تورنمنت جدی حسن رنگرز با تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود؛ تورنمنتی که برای فرنگی‌کاران ایران به بهترین شکل ممکن پیش رفت. شاگردان رنگرز موفق شدند با ارائه یک نمایش فوق‌العاده و کسب 5 مدال رنگارنگ در پایان روز نخست مسابقات، قهرمانی تیمی خودشان در این دوره مسابقات را قطعی کنند تا کشتی فرنگی ایران همچنان قدرت بلامنازع قاره کهن باشد.
به عبارت دیگر رنگرز با کسب عنوان قهرمانی در قزاقستان دومین گامش با تیم ملی فرنگی کشورمان را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید دید او در مسابقات آتی بخصوص مسابقات جهانی بلگراد که چند ماه دیگر در پایتخت صربستان برگزار می‌شود چه عملکردی به نمایش می‌گذارد.مسابقات جهانی امسال از این نظر برای کشتی جهان مهم است که در مسابقات تابستان امسال سهمیه‌های المپیک پاریس توزیع می‌شود و تیم‌های کشتی با تمام قدرتشان در مسابقات بلگراد حضور پیدا می‌کنند. باید دید رنگرز و فرنگی‌کاران ایران چه نمایشی در مسابقات ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر می‌توان گفت عیار تیم ملی با حسن رنگرز در آن مسابقات مشخص می‌شود.اما چیزی که مشخص است تیم ملی با روحیه فوق‌العاده‌ای که از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرده است در رقابت‌های بلگراد شرکت می‌کند. باید دید این روحیه مطلوب تیم را در مسابقات قهرمانی جهان به نتیجه دلخواه خواهد رساند تا موفق به تکمیل تمام سهمیه‌های المپیک شود؟در پنج وزن دوم اما تیم ملی عملکرد پرنوسان‌تری داشت، به گونه‌ای که تیم در پایان مرحله نیمه نهایی در این اوزان چهار کشتی‌گیر در مسابقات رده‌بندی و فینال داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی