بارش پراکنده باران در ۷ استان کشور

از امروز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید بارش پراکنده باران در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، البرز، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان آغاز خواهد شد.
«کبری رفیعی»، کارشناس سازمان هواشناسی در این باره اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز این بارش‌ها در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان  همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: روز سه‌شنبه هم با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور ابتدا بارش‌ها در مناطق غربی آغاز می‌شود و روز چهارشنبه بارش‌ها در نوار غربی کشور تقویت خواهد شد.
رفیعی  با اشاره به وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور گفت: این وضعیت در مناطق مستعد سبب گرد و خاک می‌شود. این شرایط برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور و در بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: برای روز پنجشنبه علاوه بر نوار غربی و  سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش خواهند داشت. ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های بوشهر و غرب استان فارس هم شاهد بارش باران خواهند بود.
جستجو
آرشیو تاریخی