روند بقای صنعت نفت آغاز شد تراکتور ترمز سپاهان را کشید

امیررضا همایون
خبر‌نگار


هفته بیست و پنجم  بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پایانی هفته گذشته به میزبانی شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد. مسابقاتی که نکات مهم زیادی داشت و در ادامه نگاهی به مهم‌ترین نکات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم انداخت.

1-تیم‌های نفتی در این فصل عملکرد خوبی از خودشان به نمایش نگذاشتند، عملکردی که باعث شد این دو تیم شانس اصلی سقوط به دسته پایین‌تر فوتبال ایران باشند. ادامه یافتن این موضوع باعث شد مدیران صنعت نفت برای بار سوم در این فصل دست به تغییرات کادر فنی بزنند. آنها در همین راستا ادسون تاوارس برزیلی را از هدایت بزریلی‌ها ایران برکنار کردند و عبدالله ویسی را برای ادامه دادن پروژه بقای تیم شان در لیگ برتر انتخاب کردند، انتخابی که با موفقیت همراه شد و صنعت نفت آبادان همراه با ویسی در این هفته لیگ برتر موفق شد مقابل مس کرمان به پیروزی برسد تا ضمن اینکه امیدهایش را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر زنده نگه دارد پس از مدت‌ها هم طعم شیرین پیروزی را حس کند، روندی که باید دید باتوجه به شرایط این تیم و رقبایش در ادامه مسابقات ادامه پیدا می‌کند یا اینکه اتفاقات دیگری برای این تیم با ریشه فوتبال کشورمان در ادامه فصل رخ می‌دهد.

2- بدون هیچ شک و تردیدی مهم‌ترین بازی هفته فوتبال باشگاهی ایران در تبریز برگزار شد، جایی که دو تیم تراکتور و سپاهان با هدایت مربیان صاحب سبک شان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. جدالی که با برتری تراکتور مقابل طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید تا شانس استقلال و پرسپولیس برای ادامه لیگ و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی زنده بماند و همچنین سپاهان هم در این بازی شکست تلخی را پذیرا شد تا لیگ همچنان و تا هفته‌های پایانی لیگ ادامه داشته باشد.

3-یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته به میزبانی شهر اراک برگزار شد و استقلال در ادامه روند مطلوبش در هفته‌های اخیر موفق شد با وجود مشکلات مدیریتی روند پیروزی‌های خودش را ادامه بدهد. نکته ویژه این مسابقه گلزنی مهدی قایدی بود. گلی که نشان می‌دهد روند مطلوب ستاره استقلال همچنان ادامه دارد و او بخوبی بار خط حمله را به دوش می‌کشد.

4- این هفته ملوان در آزادی میهمان پرسپولیس بود، مسابقه‌ای که هیچ ازشاگردان زارع انتظار نداشت آن را با پیروزی به پایان برسانند اما در عین حال هیچ کس هم فکر نمی‌کرد دروازه این تیم در بازی مقابل پرسپولیس سه بارفرو بریزد، اتفاقاتی که رخ داد تا شب سالگرد سیروس قایقران برای انزلی چی‌ها تلخ‌تر شود.

جستجو
آرشیو تاریخی