جذاب مثل یوونتوس - اینتر حساس مثل چلسی - لیورپول

امیررضا همایون
خبر‌نگار


 برگزاری جام جهانی قطر در میانه فصل رقابت باشگاه‌ها باعث شد طرفداران فوتبال در جهان تا پایان فصل هر روز شاهد یک مسابقه خوب باشند و روز سه‌شنبه هفته جاری هم از این قاعده نانوشته مستثنی نیست و مسابقات حساسی در فوتبال اروپا برگزار می‌شود، مسابقاتی که عدم کسب نتیجه در آن می‌تواند سرنوشت یک تیم در ادامه فصل را تحت تأثیر خودش قرار بدهد. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین مسابقات امشب فوتبال اروپا خواهیم انداخت.

بانوی پیر به دنبال کسب جام در ایتالیا
طبق برنامه از پیش تعیین شده فدراسیون فوتبال ایتالیا مصاف‌های نیمه نهایی جام حذفی این کشور از روز‌های پایانی این هفته آغاز می‌شود، جایی که دو تیم اینتر و یوونتوس در یک بازی حساس و جذاب برای صعود به بازی نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقه از آنجا برای دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که این دوتیم با توجه به اختلاف امتیازی که تیم ناپولی با دیگر تیم‌ها ایجاد کرده است، هیچ شانسی برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ داخلی فوتبال ایتالیا موسوم به سری آ ندارند به همین خاطر با تمام توان در این رقابت حاضر می‌شوند، زیرا پیروزی در مسابقه سه‌شنبه شب باعث صعود تیم پیروز به بازی نهایی کوپا ایتالیا می‌شود و آنها را در آستانه کسب یک جام مهم در فوتبال ایتالیا قرار می‌دهد. مسابقه‌ای که از ساعت 22:30 دقیقه امشب به میزبانی ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان برگزار خواهد شد.

کلوپ از شرایط این روزهای چلسی استفاده می‌کند؟
دومین بازی مهم سه‌شنبه شب طبق معمول به لیگ برتر انگلستان تعلق دارد، جایی که دو تیم لیورپول و چلسی که این روزها از شرایط خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهره‌مند نیستند به مصاف یکدیگر می‌روند. البته در این میان شرایط لیورپول کمی از چلسی بهتر است و باید دید یورگن کلوپ و تیمش می‌توانند از شرایط نامطلوب آبی‌های لندن استفاده کنند و رتبه خودشان را در جدول بهبود ببخشند یا خیر. پیش از آغاز هفته جدید لیگ برتر لیورپول با کسب 42 امتیاز از 27 مسابقه در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و باتوجه به شرایط امتیازی در صورت پیروزی مقابل چلسی و عدم کسب نتیجه تیم‌های رقیب 45 امتیازی می‌شود و تا رتبه ششم جدول بالا می‌آید. البته باید گفت آبی‌های لندن هم پس از اخراج گراهام پاتر انگیزه‌های زیادی برای پیروزی مقابل قرمز‌های آنفیلد و بهبود شرایط خودشان در جدول مسابقات دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی