سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

افزایش مقاصد پروازی فرودگاه امام به ۶۰ مقصد خارجی

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام پذیرش ۷۳۳ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز، از افزایش مقاصد پروازی فرودگاه امام به ۶۰ مقصد خارجی خبرداد.
«سعید چلندری» گفت: فعالیت هواپیمایی «سومونایرِ» کشور تاجیکستان در مسیر دوشنبه - ایران و شرکت هواپیمایی «چاینا ساترن» در مسیر ارومچی به ایران راه اندازی شد.وی با اشاره به تداوم مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای ازسرگیری پروازها در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای شروع پروازها از فرودگاه امام در حال بررسی است.
به گفته چلندری، هم اکنون ۳۶ شرکت خارجی و ۱۱ شرکت داخلی در حال اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) هستند.وی با اشاره به تمهیدات فرودگاه امام برای انجام سفرهای نوروزی ۱۴۰۲، گفت: حداقل پرواز روزانه در فرودگاه امام ۱۲۰ پرواز در روز است که به ۳۱۴ پرواز هم‌ در یک روز می‌رسد
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: آمادگی داریم در ایام طرح سفرهای نوروزی تا ۴ هزار پرواز را پذیرش کنیم. هم اکنون مجوز انجام ۷۳۳ پرواز فوق‌العاده در کنار مجوز ۳ هزار و ۴۰۰ پرواز برنامه‌ای صادر شده است.چلندری ادامه داد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی ۳۰ مراسم افطاری روزانه برای همه مسافران در سطح شهر فرودگاهی آماده شده است و هر شب تا ۲ هزار وعده افطاری در محیط ترمینال‌ها توزیع می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی