کشـف بــیش از 95 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام 71 باند سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی و کشف 95 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان بیان داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه‌های اصلی مواد مخدر از اولویت‌های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان است، در این زمینه 71 باند سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای 5 هزار و 546 فقره عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان داشت: در این مدت 95 تن و 177 کیلوگرم انواع مواد مخدر از باندهای بزرگ قاچاق مواد افیونی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از مجموع عملیات‌ صورت گرفته 89 عملیات توأم با درگیری تکاوران با قاچاقچیان مسلح بوده است، تصریح کرد: در این عملیات‌ها 7 قاچاقچی به هلاکت رسیدند و 639 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ توقیف شد.
وی به اقدامات پلیس در حوزه امنیت عمومی و مقابله با اشرار مسلح در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حوزه دستگیری اشرار مسلح 16 درصد، کشف انواع سلاح جنگی گرم و سرد غیرمجاز 13 درصد و انهدام باندهای قاچاق سلاح و مهمات 53 درصد رشد داشته‌ایم.
جستجو
آرشیو تاریخی