اجرای ۷۱ تور گردشگری از پایتخت به شهرستان‌های تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از اجرای ۷۱ تور گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در ایام نوروز ۱۴۰۲خبر داد و گفت: این طرح با هدف توسعه گردشگری در شهرستان‌های استان از مقصد پایتخت برنامه‌ریزی شده است. به گزارش ایرنا، پرهام جانفشان افزود: تورهای نوروزی از مبدأ شهر تهران به شهرستان‌های ری، ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، شهریار، شمیران، دماوند، فیروزکوه، رباط کریم و پردیس برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۳۶ تور از شهرستان‌های استان برای بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و موزه‌های تهران برگزار می‌شود.
ستاد گردشگری شهرداری تهران هم به اجرای تورهای تهران‌گردی از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین در مناطق مختلف پایتخت اقدام کرده است. ستاد گردشگری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برنامه گسترده‌ای برای امسال تدارک دیده و به گفته امیر قاسمی سرپرست این ستاد، ۱۸ تور تهران‌گردی نیم‌روزه پیش‌بینی شده است. وی خاطرنشان کرد: تورهای تهران‌گردی شبانه نیز به صورت رایگان و با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری از ایستگاه اراضی عباس آباد به سمت برج میلاد و سپس برج آزادی از ساعت ۱۹ تا ۲۴ انجام می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی