عید دیدنی به خانه کاپیتان سابق فنر باغچه که هم‌تیمی فعلی‌ام هست می‌روم

صیادمنش: امسال بهترین عیدم است چون متأهل شدم

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی در مصاحبه‌ای با ما از شرایط خاص خودش به بهانه عید نوروز 1402 حرف می‌زند. لژیونر ایرانی خاطرات و آرزوهایش را در آستانه سال جدید به شکل جالبی با ما مطرح می‌کند.

ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار

 امسال به نظر سال سختی را سپری کردی، خصوصاً در آستانه جام جهانی که مصدوم شدی و نتوانستی بازی کنی؟
بله واقعاً در آن مقطع حسرت کشیدم چون خیلی دوست داشتم بازی کنم اما مصدومیت اجازه نداد، به همین دلیل خیلی حسرت کشیدم که نتوانستم در جام جهانی قطر بازی کنم، به هر حال خیلی زحمت کشیده و لژیونر شده بودم به همین دلیل دوست داشتم تمام توانایی‌ام را در جام جهانی قطر نشان دهم. یک بار البته در جام جهانی نوجوانان که در هند برگزار شد شرکت کرده بودم اما این بار قسمت نشد که در تیم ملی بزرگسالان بازی کنم اما به دلیل شرایط سنی که دارم حتماً تلاش می‌کنم در تیم باشگاهی‌ام بدرخشم و ان‌شاءالله اگر قسمتم شد در جام ملت‌های آسیا و پس از آن در جام جهانی بعدی بازی کنم.
 برای مردم هموطنت چه آرزویی داری؟
بزرگترین آرزوی شخصی‌ام خوشحال شدن مردم کشورم است و اینکه مردم در این شرایط سخت اقتصادی و سختی‌هایی که با آن دست به گریبان هستند، به نوعی بتوانند شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند و خانواده‌ها در کنار هم در ایام نوروز اوقات خوبی را سپری کنند و در یک جمله مردم کشورم شاد باشند.
 بزرگترین آرزوی شخصی‌ات چیست؟
اینکه همیشه سلامت باشم و در اوج آمادگی قرار داشته و کمتر هم مصدوم شوم تا بتوانم تمام توانایی‌ام را نشان دهم و به تیمی که با آن قرارداد دارم دینم را به شکل کامل ادا کرده و برای هواداران‌مان بهترین نمایش‌ها و نتایج و خوشحالی‌ها را به ارمغان بیاورم.
 در ترکیه و اوکراین و انگلیس که بودی مراسم عید نوروز و سفره هفت‌سین را مهیا می‌کردی؟
همیشه عید برای من حس بسیار خوب و جالبی داشته است اما شاید در کشورهایی که گفتید به دلیل تجرد نتوانستم به شکل خیلی خوبی سفره هفت‌سین را مهیا سازم اما امسال که همسرم هست و دیگر مجرد نیستم حتماً با سلیقه ایشان سفره هفت‌سین و بقیه موارد مورد نیاز سفره را مهیا و مراسم عید را به خوبی در کنار هم برگزار و به نوعی با همسرم بهترین آرزوها و دعاها را در کنار هم از درگاه خداوند منان داریم.
 به کدام سین از بین هفت‌سین‌های سفره علاقه بیشتری دارید؟
همه سین‌های هفت‌سین را دوست دارم اما به سیب علاقه بیشتری دارم چون سلامتی و صفای این میوه که به نوعی سمبل سلامتی است را بیشتر می‌پسندم.
 با کدامیک از همبازیانت مراسم عید نوروز را برپا می‌کنی؟
با یکی از همبازیانم یعنی کاپیتان اسبق فنر باغچه که با هم در ترکیه بازی می‌کردیم و او هم متأهل است رفت و آمد خانوادگی داریم، به همین دلیل ایام عید حتماً به خانه این دوستم خواهم رفت و دید و بازدید خواهیم داشت.
 از آرزوهای ورزشی‌ات در سال جدید نگفتی!
به هر حال دوست دارم تیمم امسال موفق شود و مجوز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کند تا شانس‌مان برای صعود به لیگ برتر را امتحان کنیم. در مورد تیم ملی هم که این مسأله مسلماً در برنامه‌های هر بازیکنی که در ایران بازی می‌کند یا لژیونر است، قرار دارد.
 بهترین عیدی که داشتی کدام عید بوده؟
عید 1402 بهترین عید من است چون به هر حال بعد از اینکه متأهل شدم اولین عیدی خواهد بود که من در کنار همسرم خواهم بود، از این‌رو عید پیش‌رو بهترین و خاص‌ترین عید برای من خواهد بود.
 غذاهایی که دوست داری در عید بخوری چه غذاهایی است؟
سبزی پلو با ماهی یا خورشت قیمه بادمجان را دوست دارم البته امسال باید ببینم همسرم که ملیتی ترکیه‌ای دارد چه غذایی را برای شب عید در نظر خواهد گرفت.
 از عیدهای خاطره‌انگیزت برای ما بگو؟
عید‌ها همیشه پر خاطره بوده. از رفتن‌مان به مشهد یا عیدی‌هایی که از پدرم گرفتم تا دید و بازدیدها و مراسم سیزده‌بدر که واقعاً در ذهنم ماندگار است و هیچ‌وقت پاک نمی‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی