نگاهی به اتفاقات مسترز ایندیانا ولز

رویای یونانی زود گذر بود

امیررضا همایون
خبر‌نگار


تنیس مسترز ایندیانا ولز که از آن به‌عنوان گرند اسلم پنجم یاد می‌شود، چند روزی است در شهر ایندین ولز ایالات متحده آغاز شده است، تورنمنتی که البته برخلاف سال‌های گذشته تا به امروز به علت عدم حضور دو فوق ستاره تنیس جهان یعنی رافائل نادال و نواک جوکوویچ در آن کم حاشیه‌تر از سال‌های گذشته پیش رفته است.
سیسیپاس از نفس افتاد
استفانو سیسیپاس تنیسور جوان یونانی در فصل 2023 آغاز خوبی داشت و موفق شد با ارائه عملکردی فوق‌العاده به بازی نهایی تنیس آزاد استرالیا برسد. او اگرچه در بازی نهایی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب نوله شد اما عملکردش در آن مسابقات باعث تحسین تمجید بسیاری از کارشناسان دنیای راکت شد، اما پس از اتمام مسابقات استرالیا استفانو موفق نشد عملکرد خوب خودش را ادامه دهد و از مسابقات تورهای انجمن برترین تنیس ‌بازان حرفه مرد جهان حذف شد و نمایش نامطلوب خودش در مسابقات پس از اولین گرند اسلم فصل را تکمیل کرد. این تنیس باز یونانی با هدف جبران گذشته به شهر ایندین ولز ایالات متحده سفر کرد اما او در این مسابقات هم در مرحله دوم مقابل حریف خودش به‌نام جردن تامپسون با نتیجه نزدیک سه بر 2 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. این اتفاق درحالی برای سیسیپاس رخ داد که او به‌عنوان سید دوم رقابت‌ها در ایندیانا ولز شرکت کرده بود و خیلی زود از مسابقات کنار رفت تا وداع زودهنگامی با اولین مسابقات امریکای شمالی فصل داشته باشد.

پانزدهمین پیروزی متوالی
برای مدودف
دنیل مدودف ستاره 27 ساله تنیس روسیه بهترین عملکرد را بین تنیس بازان برتر جهان در هفته‌های گذشته داشته است. او که با هتریک قهرمانی در سه تور ATP به ایالات متحده سفر کرد بامداد شنبه به وقت ایران در دور دوم مسابقات ایندیانا ولز به مصاف برندون ناکاشیما حریف گمنام ژاپنی اش به آسانی و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا ضمن کسب یک برد مقتدرانه دیگر پانزدهمین مسابقه بدون شکست خودش پس از مسابقات آزاد استرالیا را سپری کند، عملکردی که به نظر می‌رسد باتوجه به نبود نوله و رافا در این مسابقات از او یک مدعی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات ساخته است. مدودف در دور سوم این تورنمنت به مصاف ایواشکا از بلاروس خواهد رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی