تشدید نظارت بر سابقه‌دارها در فروش موادمحترقه

به منظور پیشگیری از اتفاقات ناگوار چهارشنبه‌سوری، افرادی که سابقه ارتکاب اعمال شرورانه یا فروش مواد منفجره و محترقه ممنوعه را داشتند تحت کنترل و نظارت پلیس قرار گرفتند.
به گزارش ایسنا، سردار عباس مسعودی معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا با تشریح تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری گفت: برنامه به دو بخش قبل و حین مأموریت تقسیم می‌شود. از جمله اقداماتی که پیش از چهارشنبه سوری توسط پلیس پیشگیری در حال انجام است، بسیج امکانات و نیروها، توجیه و آموزش کامل کارکنان در رعایت اصول و مقررات حفاظتی در این روزها و آگاه‌سازی جوانان در استفاده از مواد محترقه است.معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: پایش فضای مجازی در همه بخش‌ها، جلوگیری از ایجاد فضای تنش‌آمیز، توجیه و آموزش کارکنان ایستگاه‌های ایست و بازرسی برای جلوگیری از ورود مواد محترقه و منفجره، پیش‌بینی تیم‌های کشف وخنثی‌سازی با تسلط و آمادگی لازم برای شرایط خاص از دیگر تمهیدات پلیس پیشگیری پیش از این ایام است.
مسعودی گفت: از ظرفیت خوب و کارآمد پلیس‌یاران مستقر در مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در شب چهارشنبه و ایام پایانی سال استفاده خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی