دو خط خبر

«زنگ نیکوکاری» نواخته شد
مهر/ روز گذشته زنگ نیکوکاری به صورت همزمان با حضور مسئولان در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

 تمهیدات مجلس برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار
ایرنا/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای تمهیداتی برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم مشخص کردند.

 اعلام میزان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج و فرزندآوری
ایسنا/ نمایندگان در نوبت صبح جلسه علنی روز دوشنبه مجلس و در ادامه رسیدگی به بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، منابع و مصارف تسهیلات قرض‌الحسنه اجتماعی برای ازدواج و فرزندآوری را مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعیین کردند.

 ۸۰ درصد ظرفیت حج تمتع تکمیل شد
خبرگزاری صدا و سیما/ اکبر رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال خوب متقاضیان حج، تاکنون ۸۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده است و برای اولویت‌های اول و دوم فراخوان داده شد.

هیچ مدرسه خیرسازی به فروش نمی‌رسد
ایسنا/ احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه هیچ مدرسه خیرسازی در مولدسازی به فروش نمی‌رسد، اظهار داشت: تمام درآمد حاصل از فروش املاک مازاد فقط صرف مدرسه‌سازی می‌شود.
 مرکز معاینه فنی بیهقی شبانه‌روزی شد
ایرنا/ عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران اظهار داشت: با افزایش مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای پایانی سال، مرکز بیهقی شبانه‌روزی شد.
احداث ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در نقاط کور پایتخت
ایسنا/ قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ۴ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در پهنه شهر تهران بر اساس نقاط کور که زمان رسیدن به حادثه زیاد بود، در سال ۱۴۰۲ ساخته خواهد شد.
پرداخت‏ مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت
تسنیم/ حسین رنجبران، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از پرداخت تمام مطالبات بهمن ماه ۱۴۰۱ داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان بیمه‌گر خبر داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی