بی‌نیاز کردن کشور از واردات حباب لامپ‌های ال ‌ای ‌دی

 

     شرکت دانش‌بنیان نورسا پلاست فرتاک با تولید حباب لامپ‌های ال ای دی به شکل استاندارد و با قابلیت‌های ویژه و کیفیت بالا، نیاز کشور را به واردات حباب و بدنه لامپ از خارج از کشور رفع کرده است.
      به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی، کاوه نظری، مدیرعامل این شرکت در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آنها گفت: شرکت ما در سال ۱۴۰۰ تأسیس و در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ به‌عنوان دانش‌بنیان تولیدی نوع دو شناخته شد. محصول دانش‌بنیان ما «حباب لامپ‌های ال‌ای‌دی» است که به شکل استاندارد و با قابلیت‌های ویژه نیاز کشور را به واردات محصولات حباب و بدنه از خارج از کشور رفع کرده است. همچنین با ارتقای نوع تکنولوژی و مواد مورداستفاده از نظر ویژگی‌های استاندارد و بهره‌وری نوری این محصولات، کمک ویژه‌ای در راستای ارتقای عملکرد و برخورداری مصرف‌کنندگان از کالای ساخت داخل باکیفیت کرده‌ایم.
      شرکت با استفاده از ۱۰ عدد ماشین تزریق پلاستیک به‌روز دنیا، با ظرفیت تولید ۲۳ میلیون قطعه در سال شروع به کارکرد و در حال حاضر ۳۸ نفر نیروی فعال دارد که این مسئله برای یک مجموعه تولیدی نوپا دستاورد بزرگی است. در حال حاضر ۳۵ درصد از ظرفیت اس پی خود را استفاده کرده و محصولاتی را روانه بازار می‌کنیم که پیش‌ازاین ارزبری داشتند و نیاز به واردات آنها از کشورهای مختلف به‌ویژه چین وجود داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی