تولید ماشین‌آلات برداشت محصولات غده‌ای در کردستان

    به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، این شرکت در زمینه طراحی و تولید ماشین‌های کشاورزی فعالیت می‌کند و تاکنون دو اختراع در امریکا و سه اختراع داخلی در این زمینه به ثبت رسانده است، گفت: تولید محصول متناسب با درخواست مشتری با شرایط مختلف، ازجمله مزیت‌های این شرکت صنعتی دانش‌محور است.
  شورش خاطری، مدیرعامل شرکت «طراح ژاو صنعت» با اشاره به کاربرد ماشین‌های برداشت انواع محصولات غده‌ای نظیر سیب‌زمینی، پیاز و سیر، گفت: مدل‌های مختلف این ماشین با توجه به شرایط کشاورز و اقلیم، اقدام به برداشت محصولات غده‌ای و جمع‌آوری آنها در کیسه، تریلی می‌کند. با توجه به اینکه نوع خاک و اقلیم هر منطقه با دیگری متفاوت است این شرکت می‌تواند در کنار تنوع ماشین‌های تخصصی این حوزه، متناسب با شرایط کشاورزان، سفارش گرفته و ماشین دلخواه آنها را تولید کند.
    تمام قطعات این ماشین‌ها، تولید این شرکت است و توانسته‌ایم برخی قطعات تحریمی آن نظیر زنجیر که پیش‌تر از آلمان وارد می‌شد را با کیفیتی به‌مراتب بهتر، در داخل کشور به‌صورت مونتاژی تولید کنیم. این قطعات ایران ساخت، علاوه بر تولید و فروش در داخل کشور، به برخی کشورها نیز صادر شده، به‌طوری که تاکنون چند مورد صادرات به کشور عراق صورت‌گرفته و در آینده‌ای نزدیک، فرایند صادرات این ماشین‌ها به همسایه‌ها ادامه خواهد یافت. هر آنچه تولید می‌کنیم در راستای رفع نیازی از جامعه است؛ به طور مثال ما در عرصه تولید قطعاتی همچون پمپ باد و بازوی اتصال سریع نیز فعالیت داریم.
جستجو
آرشیو تاریخی