موفقیت شرکت دانش‌بنیان لرستانی در ساخت دستگاه خم‌کننده لوله پلیمر خودرویی

 مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از موفقیت متخصصان این شرکت در ساخت نخستین دستگاه خم کننده لوله پلیمر خودرویی خبر داد که به گفته وی فاقد هرگونه نمونه مشابه داخلی و خارجی است.
نجم‌الدین شاهوردی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان الکترو فراز رابین لرستان، در خصوص محصولات این شرکت گفت: این شرکت از سال 1395 در زمینه ساخت ادوات الکترونیکی و ابزارآلات صنعتی فعالیت می‌کند و در کمتر از یک سال موفق به کسب رتبه دانش‌بنیان شده است.
وی، تولید انواع ابزارآلات صنعتی که به CNC نیاز دارند را از دیگر فعالیت‌های این شرکت برشمرد و از ابداع نخستین دستگاه خم کننده لوله پلیمر خودرویی توسط این شرکت خبر داد.
شاهوردی همچنین تولید خم کننده لوله‌های فولادی خودرویی (تصویر ضمیمه خبر) برای اولین بار در ایران را نیز از دیگر اقدامات و محصولات این شرکت معرفی کرد و افزود: تا پیش‌ازاین خم کننده‌ها توسط ایساکو و سایپا از کشور چین وارد می‌شد که چیزی حدود دو میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه داشت این در حالی است که تولید بومی این محصول توسط شرکت دانش‌بنیان الکترو فراز رابین لرستان، نهایتاً هزینه‌ای حدود 450 میلیون تومان در پی خواهد داشت که خود می‌تواند تا میزان قابل‌توجهی از خروج ارز از کشور جلوگیری کند. وی در پایان از توافقنامه‌ای با کشور آذربایجان برای صادرات این محصول خبر داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی