تجربه تسهیل آموزش معلمان

اتصال یادگیری در پلتفرم‌های مختلف، در کمک به کودکانی که به روش‌های متفاوتی یاد می‌گیرند، بسیار مؤثر است و به آنها راهنمایی‌هایی را برای مراحل بعدی یادگیری ارائه می‌کند. مطالعه‌ای که در سال 2013 انجام شد، نشان می‌داد کودکانی که از محتواهای چندرسانه‌ای ریاضی RTL استفاده می‌کنند، 9 درصد نمرات ارزشیابی بالاتری نسبت به کودکان گروه کنترل دارند. معلمان همچنین گزارش کرده‌اند که استفاده از این محتواها، موجب افزایش اعتماد آنان به دانش ریاضی‌شان شده است و این فناوری‌ها، تجارب یادگیری کودکان پیش دبستانی را بهبود داده است. طی این سال‌ها، CPB و PBS با همکاری دانشکده آموزش دانشگاه بوستون، منابعی را توسعه داده‌اند که به معلمان کمک می‌کند تا رسانه‌های صوتی آموزشی را به‌طور صحیح در کلاس‌های درس ریاضی و سوادآموزی متداول خود جای بدهند. مجموعه‌ای از نکات آموزشی، طرح‌های درسی مفصلی را در ارتباط با هر یک از محتواهای PBS KIDS RTL ارائه می‌کند. مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدیویی نیز ساخته شده است که به معلمان، نحوه اجرای این نکات آموزشی در کلاس‌های ابتدایی شهری را نشان می‌دهد. این دانشکده همچنین یک دوره آموزشی مختص معلمان را با نام «آموزش سوادآموزی با و از طریق فناوری (TLWT)» (Teaching Literacy With and Through Technology) برای حمایت از استفاده ماهرانه معلمان از رسانه‌های آموزشی در تدریس سواد را آماده کرده است که به عنوان یک دوره مورد نیاز دانشگاه معلمان، در برنامه آموزشی جای گرفته است و علاوه بر آن، به عنوان یک دوره آموزشی آنلاین رایگان پنج هفته‌ای نیز، در دسترس معلمان پیش از خدمت و ضمن خدمت قرار می‌گیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی